• maj
    10

    Time: 9:30

    Location: HOTEL „HOLLYWOOD“ - ILIDŽA

    JAVNE NABAVKE – USMJERENO SAVJETOVANJE

    ANALIZA PRESUDE U PREDMETU „RESPIRATORI“

    PREKRŠAJNE I KRIVIČNE PRIJAVE U PROCESIMA JAVNIH NABAVKI (kroz praktične primjere)

    DISKUSIJA -GLAVNE POTEŠKOĆE S KOJIMA SE UGOVORNI ORGANI I PONUĐAČI SUOČAVAJU U POSTUPKU JAVNIH NABAVKI (PREPORUKE)

    DISKUSIJA -POTEŠKOĆE S KOJIMA SE UGOVORNI ORGANI I PONUĐAČI SUOČAVAJU    NAKON ZAKLJUČENJA UGOVORA (PREPORUKE)

    STUDIJA SLUČAJA; NAPLATA ŠTETE OD UO I PONUĐAČA U SLUČAJU KADA JE PRESUDOM SUDA DOKAZANO DA SU ISPRAVNO PUSTUPALI ODNOSNO DA SU OŠTEĆENI, POSTUPAK ZA NAKNADU ŠTETE, SPORAZUM ILI TUŽBA (TOK PARNICE)

    10.5.2024. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ –  ILIDŽA

     

    Agencija za pravni konsalting i edukaciju (APKE) Sarajevo, Vas ovim putem poziva na usmjereno savjetovanje na kojem će se izvršiti analiza prvostepene Presude Suda BiH br. S1 2 K 039029 21 K od 05.04.2023. godine u predmetu zvanom „Respiratori“ koja je potvrđena Presudom apelacionog odjeljenja Suda BiH br. S1 2 K 039029 23 Kž 3 od 02.11.2023. godine, isključivo sa aspekta primjene Zakona o javnim nabavkama, kao blanketne norme i uloge ugovornog organa i ponuđača u sistemu javnih nabavki.

    Kroz analizu Presude Suda BiH poseban akcenat će biti na tačkama 1,1. izreke presude – tačka 2.1. optužnice, tačka 1.2. izreke presude – tačka 2.2. optužnice.

    Kroz analizu presude prezentirat će se lanac odgovornosti svih lica u jednom postupku (rukovodilac UO, komisija, sektori/odsjeci za javne nabavke i druga angažovana lica kod UO,  ponuđač odogovorno lice i druga angažovana lica kod pnuđača).

    Poseban akcenat će biti na problematikama javnih nabavki, pravnoj regulacij, Zakonu o javnim nabavkama i podzakonskim aktima kako planiranu nabavku i realizovati uz uticaj drugih faktora nad kojima UO nema kontrolu.

    Također će se na savjetovanju prezentirati dvije STUDIJE SLUČAJA nakada štete (postupak, opseg, nadležnost, visina/omjer, naplata itd o čemu će se govoriti na savjetovanju uz prezentaciju presuda i izvršnih akata).

    Savjetovanje je namijenjeno: uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, advokatima, privrednim subjektima, osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki, rukovodiocima, sekretarima organizacija, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama.

    PREDAVAČI: 

    Sanel Nezirić, advokat – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;

    Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH, ekspert na listama Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Kantona Sarajevo iz oblasti javnih nabavki i oblasti koje mogu biti predmet javnih nabavki.

    Specijalni gost inenađenja  

    POSEBAN POPUST ZA GUPE TRI I VIŠE UČESNIKA IZ JEDNOG PRAVNOG SUBJEKTA KAO I ČLANOVE KOMISIJE, SVAKI ČETVRTI UČESNIK GRATIS.

    GRATIS DIO: PRESUDE SUDA BIH I RJEŠENJA URŽ IZ STUDIJE SLUČAJA KAO I ONIH KOJA SE ODNOSE NA PRIMJENE IZMJENA I DOPUNA ZJN, PLUS NOVOGODIŠNJI POKLON ZA SVE UČESNIKE OD STRANE AGENCIJE APKE GROUP SARAJEVO. 

    TEME:

    PRESUDE SUDA BIH BR. S1 2 K 039029 21 K OD 05.04.2023. GODINE U PREDMETU ZVANOM „RESPIRATORI“

    • Analiza presude u predmetu „Respiratori“.
    • Najčešći nedostaci tenderske dokumentacije što često bude uzrok za žalbe i procese pred nadležnim organima.
    • Istraživanje tržišta – metode ispitavanja tržišta (kada i kako se ispituje, metodologija ispitivanja) član 14.a
    • Planiranje javnih nabavki vanredni izvor finansiranja.
    • Diskusija -Glavne poteškoće s kojima se ugovorni organi i ponuđači suočavaju u postupku javnih nabavki.
    • Diskusija -Poteškoće s kojima se ugovorni organi i ponuđači suočavaju nakon zaključenja ugovora.

    PREKRŠAJNE I KRIVIČNE PRIJAVE U PROCESIMA JAVNIH NABAVKI (kroz praktične primjere)

    OSNOVANE I NEOSNOVANE ŽALBE

    • Ispunjenje uslova za pokretanje žalbe u postupku JN.
    • Aktivna legitimacija (na koji način  UO može utvrđivati aktivnu legitimaciju).
    • Postupanje sa izjavljenom žalbom koja sadrži nedostatke i postupanje sa neurednom žalbom.
    • Postupanje prvostepenog organa po žalbi.
    • Uloga odredbi upravnog postupka u JN sa posebnim osvrtom na žalbeni postupak.
    • Advokatski troškovi i odlučivanje prvostepenog organa po zahtjevu za naknadu advokatskih troškova.
    • Nadležnosti URŽ-a.
    • Postupanje drugostepenog organa po žalbi.
    • Prekšajne odredbe.
    • Primjeri iz prakse.

    AKTIVNA LEGITIMACIJA  I UPUTE ZA POSTUPANJE SA ŽALBAMA ŽALITELJA KOJI CILJANO ANGAŽUJU ADVOKATE

    PRAKSA URŽ-a I SUDA BiH KOJA JE OBILJEŽILA TEKUĆU GODINU (primjeri rješenja i presuda) 

    UPRAVNI SPOR

    • Ispunjenje uslova za pokretanje upravnog spora
    • Zahtjev za naknadu štete

    UOČENE NEPRAVILNOSTI U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI IZ IZVJEŠTAJA UREDA ZA REVIZIJU PREPORUKE

    UPOZNAVANJE SA BITNIM RJEŠENJIMA URŽ-A KOJA SE ODNOSE NA ŽALBE IZJAVLJENE OD ŽALITELJA PUTEM ADVOKATA NA TD u 2023 I 2024

    POSTUPAK ZA NAKNADU ŠTETE

    • STUDIJA SLUČAJA 1. Nakon što je u postupku javne nabavke ponuda ponuđača odbačena, odnosno/drugoplasirana, izjavljena je žalba. URŽ je žalbu odbio kao neosnovanu te je rješenje postalo konačno. UO je postupio po rješenju URŽ-a te je javna nabavka je u cjelosti realizovana. Pokrenut je upravni spor pred Sudom BiH od strane žalitelja/tužitelja (Ponuđača čija je žalba odbijena kao neosnovana). Presudom Suda BiH nakon cca 14 mjeseci tužba je uvažena te osporeno rješenje (rješenje URŽ-a) poništeno i predmet vraćen tuženom (URŽ-u) na ponovno odlučivanje. URŽ u postupku ponovnog odlučivanja po žalbi usvaja žalbu, poništava odluku o izboru najpovljnijeg ponuđača.  Prilog studiji: rješenja URŽ-a, presuda Suda BIH. Kako je javna nabavka u cjelosti realizovana, slijedi postupak za nakadu štete (postupak, opseg, nadležnost, visina/omjer, naplata itd o čemu će se govoriti na savjetovanju uz prezentaciju presuda i izvršnih akata)
    • STUDIJA SLUČAJA 2. Nakon što je u postupku javne nabavke donesena odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača, izjavljena je žalba. URŽ je žalbu uvažio kao osnovanu te poništio donesenu odluku UO o izboru najpovljnijeg ponuđača. UO je postupio po rješenju URŽ-a te donio novu odluku o izboru najpovljnijeg ponuđača. Protiv navedene odluke prvoizabrani ponuđač je izjavio žalbu.  URŽ je žalbu odbio kao neosnovanu te je rješenje postalo konačno. UO je postupio po rješenju URŽ-a te je javna nabavka je u cjelosti realizovana.

    Pokrenut je upravni spor pred Sudom BiH od strane žalitelja/tužitelja (Ponuđača čija je žalba odbijena kao neosnovana). Presudom Suda BiH nakon cca 18 mjeseci tužba je uvažena te osporeno rješenje (rješenje URŽ-a) poništeno i predmet vraćen tuženom (URŽ-u) na ponovno odlučivanje. URŽ u postupku ponovnog odlučivanja po žalbi usvaja žalbu poništava odluku o izboru najpovljnijeg ponuđača.  Prilog studiji: rješenja URŽ-a, presuda Suda BIH.

    Kako je javna nabavka u cjelosti realizovana, slijedi postupak za nakadu štete (postupak, opseg, nadležnost, visina/omjer, naplata itd o čemu će se govoriti na savjetovanju uz prezentaciju presuda i izvršnih akata)

    VRLO BITNO, u ovom slučaju slijedi i regresna tužba od UO prema URŽ radi naknade štete jer je UO ispravno postupio u donošenju prve odluke o izboru najpovljnijeg ponuđača.

    Slijedi nakada štete (postupak, opseg, nadležnost, visina/omjer, naplata itd o čemu će se govoriti na savjetovanju uz prezentaciju presuda i izvršnih akata)

    VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba.

    POČETAK SAVJETOVANJA: u 9:30 h
    KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-a:

    190,00 KM po jednom učesniku;

    170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

    150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA

    KOTIZACIJA UKLJUČUJE:

    Radni materijal, welcome paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalni nadzor, wireless-internet, certifikat o učešću na savjetovanju, konsultacije u oblasti javnih nabavki u trajanju od mjesec dana nakon savjetovanja, u elektronskoj formi/word verziji model internog pravilnika, presude suda BiH, drugostepena rješenja URŽ na aktuelne žalbe i dr.

    SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:

    Priručnik o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa CD-om i zvučnim objašnjanjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 50 KM.

     Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici kao i uposlenici iz realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba  

    Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka savjetovanja – molimo Vas da nas o tome ranije obavijestite.

    Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba.Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330. 

     

    PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

     

    Naziv pravnog lica:_________________________________________________

    Adresa pravnog lica:________________________________________________

    Broj faxa:_________________________________________________________

    JIB pravnog lica:___________________________________________________

    Prijavljujemo IME I PREZIME

     

    1._______________________________________ 4._______________________________________

    2._______________________________________ 5._______________________________________

    3._______________________________________ 6._______________________________________

     

    NARUDŽBENICA ZA

    Priručnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu sa CD-om

    Broj primjeraka koji želite naručiti: ______ (upisati broj).

     

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

     

     

    Dana ______ 2024. godine                                                                 Pečat i potpis odgovornog lica