• maj
    26

    Time: 9:30

    Location: SARAJEVO - HOTEL „HOLLYWOOD“ -  ILIDŽA

    SAVJETOVANJE IZ

    ARHIVSKOG I KANCELARIJSKOG POSLOVANJA

    UPITI I NEJASNOĆE NASTALE U PRIMJENI

    STAVOVI I MIŠLJENJA MINISTARSTVA PRAVDE BOSNE I HERCEGOVINE I FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE PO POJEDINIM PITANJIMA

     

    SARAJEVO 26. MAJ 2022. GODINE HOTEL HOLLYWOOD“, Ilidža-Sarajevo

     

    Naime, Odlukom o kancelarijskom poslovanju u institucijama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj 74/14) definisani su pravi okviri kancelarijskog i arhivskog poslovanja, na nivou institucija Bosne i Hercegovine.

    Federalno ministarstvo pravde donijelo je Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine (Službene novine Federacije BiH broj 96/19). 

    S tim u vezi, Agenciji za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo upućen je veliki broj upita od organa  uprave oko primjene navedenih propisa.

    Kako se radi o većem broju upita Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo je odlučila da  na osnovu upita i interesovanja velikog broja institucija u BiH, javnih preduzeća i javnih ustanova kao i brojnih pitanja oko primjene gore navedenih propisa organizuje savjetovanje na kojem će se govoriti o novinama i razlikama kao i izradi modela akata i novih obrazaca u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu i upravnim organizacijama Bosne i Hercegovine.

    Ističemo da se po prvi put na nivou Federacije i nižih nivoa vlasti, kantona, općina, itd., detaljno uređuje pitanje upotrebe faksimila, a velik broj upita se odnosio upravo na pitanja (odluka o izradi faksimila, evidencija o upotrebi faksimila, službena zabilješka o upotrebi faksimila, procedura sa starim i novim faksimilom itd), iz tih razloga pripremili smo instrukcijiu i modele akata kako za sami faksimil tako i za sam Pravilnik u vršenju kancelarijskog poslovanja.

    PREDAVAČI: 

    • Alen Taletović –  Pomoćnik ministra u Ministarstvu pravde Federacije BiH;
    • Admir Hadrović – arhivist Arhiva Federacije BiH;

    KANCELARIJSKO POSLOVANJE

    TEME:

    • Odluka o kancelarijskom poslovanju u institucijama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj 74/14);
    • Stavovi i mišljenja Ministarstva pravde Bosne i Hercegovine i Federacije Bosne i Hercegovine po pojedinim pitanjima;
    • PRAVILNIK O KANCELARIJSKOM POSLOVANJU U FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE (Službene novine Federacije BiH broj: 96/19);
    • OSNOVNE NOVINE NOVOG PRAVILNIKA;
    • UPISIVANJE I VRSTE KNJIGA EVIDENCIJA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU PO NOVOM PRAVILNIKU (koje će biti u obaveznoj primjeni od 1.1.2020);
    • KLASIFIKACIJSKE OZNAKE PREDMETA I AKATA PO NOVOM PRAVILNIKU (prelazna rješenja za elektronsko poslovanje, zavođenje pod jednom klas. oznakom zatim promjena iste u toku godine);
    • ORGANIZACIJA VRŠENJA KANCELARIJSKOG POSLOVANJA PO NOVOM PRAVILNIKU;
    • PRIMANJE, OTVARANJE, PREGLEDANJE I RASPOREĐIVANJE POŠTE, ODNOSNO AKATA PO NOVOM PRAVILNIKU;
    • ODREĐIVANJE ORGANIZACIONIH JEDINICA, ODNOSNO RADNIH MJESTA KOJIMA SE POŠTA DOSTAVLJA U RAD I RASPOREĐIVANJE POŠTE (SIGNIRANJE) PO NOVOM PRAVILNIKU;
    • ZAVOĐENJE I ZDRUŽIVANJE AKATA;
    • DOSTAVLJANJE PREDMETA I AKATA U RAD;
    • SASTAVNI DIJELOVI SLUŽBENOG AKTA I FAKSIMIL;
    • Pojam faksimila po novom pravilniku, ovlaštenje za upotrebu faksimila, upotreba faksimila, evidentiranje upotrebe faksimila, potvrda rukovodioca organa o pravilnom
    • Korištenju faksimila, odgovornost za upotrebu faksimila, odgovornost za stavljanje pečata na službeni akt na koji je stavljen faksimil, pravo na korištenje faksimila, procedura izrade faksimila;
    • VRAĆANJE RIJEŠENIH PREDMETA PISARNICI I RAZVOĐENJE PREDMETA;
    • ROKOVNIK PREDMETA;
    • OTPREMANJE POŠTE;
    • ŠTA JE ELKTRONSKI POTPIS;
    • ŠTA JE ELEKTRONIČKI POTPIS;
    • Suštinska razlika između elktronskog i elektroničkog potpisa (PRIMJERI, PRAKSA EU);
    • Propisi i pravila upotrebe  elktronskog potpisa i elektronske komunikacije u praksi;
    • E-UPRAVA (dobra praksa, primjer zemalja u okruženju i EU)
    • POSTUPANJE SA DOKUMENTIMA SA OZNAKOM TAJNOSTI (povjerljvi dokumenti);
    • REKONSTUKCIJA IZGUBLJENIH PREDMETA (postupak, relevantnost dokumenata);

    ARHIVSKO POSLOVANJE

     TEME:

    • Zakonska regulativa arhivskog poslovanja;
    • Arhivska terminologija – osnovni pojmovi;
    • Arhivska praksa u BiH i okruženju;
    • Izrada liste kategorija registraturne građe s rokovima čuvanja i njena primjena;
    • Registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe;
    • Postupak sa osjetljivom arhivskom građom, arhiviranje predmeta iz postupka javnih nabavki tend. dokumentacija, ugovori, stečajna dokumentacija, dokumentacija iz privatizacije, ugovori, projekti kao i dokumantacija iz programskih aktivnosti institucije i sl;
    • Vođenje arhivske knjige;
    • Izrada topografskog vodiča;
    • Odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe;
    • Preuzimanje arhivske i registraturne građe;
    • Vježbe – sačinjavanje arhivskog štembilja, vođenje arhivske knjige, izrada popisa bezvrijedne registraturne građe.
    • DIGITALIZACIJE ARHIVSKE GRAĐE (uloga, postupak uvođenja, značaj kao i prednosti -prezentacija);

    POČETAK SAVJETOVANJA: 9:30 h  

    KOTIZACIJA SA UKLJUČENIM PDV-om:

    190,00 KM po jednom učesniku;

    170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

    150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA

    Kotizacija uključuje (radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak, certifikat o uspješno odslušanom savjetovanju).Kotizacija također uključuje i besplatno modele u word i elektronskoj verziji: uputstva/instrukcije, pravilnik i akate iz obasti kancelarsijkog poslovanja.   SPECIJALNO SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA: Knjiga OSNOVE KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA, AUTORA: Emir Mehmedović, Edvin Šarić i Admir Hadrović, po cijeni od 60 KM.

    ZAŠTO JE BITNO DA PRISUSTVUJETE SAVJETOVANJU?!

    • DA bi se upoznali o ulozi, značaju i postupku primjene Odluke i novog Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine (Službene novine Federacije BiH broj: 96/19), koji je stupio na snagu, a u obaveznoj primjeni od 01.2020 godine;
    • DA bi se upoznali o ispravnoj primjeni faksimila i spriječili greške u korištenju te zloupotrebe istog;
    • Da bi se upoznali sa novim metodama potpisa ELKTRONSKI POTPIS, ELEKTRONIČKI POTPIS;
    • Da bi se upoznali o suštinskoj razlici između elktronskog i elektroničkog potpisa (PRIMJERI, PRAKSA EU);
    • Da bi se upoznali u procedure uvođenja E-UPRAVE – (dobra prkasa, primjer zemalja u okruženju i EU;
    • Da bi se upoznali o POSTUPANJU SA DOKUMENTIMA SA OZNAKOM TAJNOSTI (povjerljvi dokumenti);
    • Da bi se upoznali o proceduri REKONSTUKCIJE IZGUBLJENIH PREDMETA (postupak)
    • Da bi se upoznali o značaju DIGITALIZACIJE ARHIVSKE GRAĐE (uloga, postupak uvođenja, značaj kao i prednosti -prezentacija);
    • DA bi se registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe, izrada topografskog vodiča, odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe kao i preuzimanje arhivske i registraturne građe radilo ispravno i u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima;
    • DA bi se posao oko arhiviranja i čuvanja arhivske i registraturne građe radio u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima;
    • DA se pravilno evidentira, arhivska i registraturna građa nastala radom stvaraoca;
    • DA se pravilno vrši odabiranje arhivske iz registraturne građe;

    Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici i uposlenici realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.  Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

    PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

     

    Naziv pravnog lica:_________________________________________________

    Adresa pravnog lica:________________________________________________

    Broj faxa:_________________________________________________________

    JIB pravnog lica:___________________________________________________

    Prijavljujemo IME I PREZIME

    1.__________________________                             3._____________________________

    2.__________________________                             4._____________________________

     

    NARUDŽBENICA ZA KNJIGU

    OSNOVE KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA,  broj primjeraka _____(upisati broj)

                                                                                                                                            

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

     

           Dana________ 2022. godine                                                      Pečat i potpis odgovornog lica