-
feb24
STRUČNO SAVJETOVANJE NA VRLO AKTUELNE TEME
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE – ELEKTRONSKO (DIGITALNO) KOMUNICIRANJE
UPRAVLJANJE ELEKTRONSKIM DOKUMENTIMA
ELEKTRONSKI POTPIS, ELEKTRONSKI CERTIFIKATI (procedura registracije potpisa i dobijanja certifikata)
ZAKONA O UPRAVNOM POSTUPKU BOSNE I HERCEGOVINE (Službeni glasnik BIH” Br. 29/02, 12/04, 88/07, 93/09 i 41/13)
ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZUP („Sl.novine F BIH“, broj 61/22)
UPRAVNI POSTUPAK U POLICIJSKIM POSTUPCIMA, INSPEKCIJSKIM POSTUPCIMA
UPRAVNI SPOR
24.2.2023. godine, GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ ILIDŽA-SARAJEVO
U narednom periodu, pred organima uprave predstoji digitalna transformacija poslovanja i novine u primjeni propisa. U fokusu ovogodišnjeg savjetovanja bit će digitalna transformacija poslovanja, elektronsko potpisivanje, elektronski certifikati (procedura registracije potpisa i dobijanja certifikata) kao i upravljanje elektronskim dokumentima.
Stupanjem na snagu izmjena i dopuna Zakona o upravnom postupku Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine broj:61/22, stvorili su se uslovi da organi i stranke, odnosno lica ovlaštena za zastupanje stranaka mogu međusobno komunicirati i u elektronskoj formi ako stranke, odnosno lica ovlaštena za zastupanje stranke, na to pristanu. Analogno tome, podnesci podneseni u elektronskoj formi s elektronskim potpisom smatrat će se vlastoručnim potpisom u skladu sa posebnim propisima.“ (član 63.)
Agencija APKE Sarajevo Vas poziva na stručno savjetovanje iz praktične primjene Zakona o upravnom postupku Bosne i Hercegovine (Službeni glasnik BIH” br. 29/02, 12/04, 88/07, 93/09, 41/2013) i Zakona o upravnom postupku Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, br. 02/98, 48/99 i 61/22).
SAVJETOVANJE JE NAMIJENJENO:
Inspektorima u postupanju komunalnih, tržišnih, građevinskih, sanitarnih, saobraćajnih, inspektora rada i drugih, šefovima pravnih odjeljanja, voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka, rukovodiocima/rukovodećim službenicima i ostalim državnim službenicima organa uprave Bosne i Hercegovine svih nivoa, sindikalnim povjerenicima i članovima sindikalnih organizacija, članovima uprava društava i ustanova, zaposlenicima u pravnim odjelima, odjelima općih i kadrovskih poslova, odjelima za upravljanje ljudskim resursima/ HR Menadžerima, šefovima protokala, članovima vijeća zaposlenika i svima onim koje interesuje navedena tematika.
Cilj savjetovanja je da se učesnicima pojasni, način otklanjanja grešaka nastalih u upravnim (PRVOSTEPENIM I DRUGOSTEPENIM POSTUPCIMA) uz davanje jasnih uputa rukovodiocima/rukovodećim službenicima, privrede, voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka da svoje postupanje, rokove, utvrđivanje činjenica i tome sl., usklade sa odredbama ovih zakona. Posebna pažnja će se obartiti na digitalnu transformaciju poslovanja, elektronsko potpisivanje, elektronski certifikati (procedura registracije potpisa i dobijanja certifikata) kao i upravljanje elektronskim dokumentima u skladu sa novim odredbama ZUP-a.
PREDAVAČI:
- Alen Taletović – sudija Ustavnog suda Federacije BiH;
- Emir Mehmedović – glavni upravni inspektor u Ministarstvu pravde BIH;
TEME SAVJETOVANJA:
IZDAVANJE KVALIFIKOVANE POTVRDE (CERTIFIKACIJA DIGITALNOG POTPISA);
- DIGITALNI POTPIS KAO PUNOPRAVNA ZAMJENA ZA KLASIČNI POTPIS I OTISAK PEČATA U SLUŽBENOJ KOMUNIKACIJI PRILIKOM KOMUNIKACIJE U POSLOVNOJ ZAJEDNICI;
- UTICAJ ELEKTRONSKOG DOKUMENTA I ELEKTRONSKOG POTPISA NA KLASIČNO POSLOVANJE
- NAJAVA OČEKIVANIH NOVINA U SKOROJ BUDUĆNOSTI- ELEKTRONSKO PLAĆANJE ADMINISTRATIVNIH TAKSI
- POSTUPANJE SA DOKUMENTIMA SA OZNAKOM TAJNOSTI (povjerljvi dokumenti);
- ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O UPRAVNOM POSTUPKU („Sl.novine F BIH“, broj 61/22) KOJI JE STVORIO OMOGUĆIO DIGITALNO POSLOVANJE;
- DIGITALNO KOMUNICIRANJE KAO POSEBNO VAŽNA CJELINA;
ODNOS ODREDABA ZAKONA O UPRAVNOM POSTUPKU SA DRUGIM PROPISIMA
KOJIMA SE UREĐUJE ELEKTRONSKI DOKUMENT I ELEKTRONSKI POTPIS;
- ODGOVORNOSTI ORGANA VLASTI U FBIH U POGLEDU OMOGUĆAVANJU DIGITALNE KOMUNIKACIJE;
- ULOGA IDEEA BIH I UIO BIH U OMOGUĆAVANJU DIGITALNE KOMUNIKACIJE;
- PRVOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
- Rekonstrukcija spisa u skladu sa odredbama ZUP-A (oštećenih ili izgubljenih spisa ili akata);
- Osnovna načela ZUP-a, (PRIMJERI KRŠENJA, POSTUPAK ISPRAVLJANJA GREŠAKA PO ZUP-u);
- Dokazivanje, predmet dokazivanja, teret dokazivanja (isprave, uvjerenja, svjedoci, izjava stranke, vještaci, tumači, uviđaj, osiguranje dokaza);
- Zapisnik, o uviđaju, raspravi itd (sadržaj uloga i značaj kao, osnova valjanog prvostepenog akta)
- Značaj kancelarijskog poslovanja u upravnom postupku (otvaranje, signiranje, zavođenje akata);
- Uticaj DMS-a na rad uprave (dokument menadžer sistem), uloga, značaj elektronskog poslovanja u odnosu na odredbe ZUP-a
- Upotreba FAKSIMILA na službenim aktima i ispravama (kad se može koristiti, odgovornost za upotrebu i čuvanje, rizici, prestanak prava);
- Samostalnost u rješavanju i odgovornosti osoba ovlaštenih za vođenje postupka i za rješavanje kada je NARUŠENA samostalnost u rješavanju;
- Uloga i značaj SLUŽBENE ZABILJEŠKE (kada i gdje se sastavlja da ima pravnu snagu);
- Odnos općeg i posebnog upravnog postupka;
- Upravni akt i upravna stvar, odluka o rješavanju upravne stvari;
- Pravni lijekovi (redovni pravni lijekovi, vanredni pravni lijekovi, obnova postupka);
- Konačnost i pravosnažnost rješenja;
- Nadležnost, sukob nadležnosti;
- Stranka i njezino zastupanje, komuniciranje organa i stranaka, dostavljanje pismena;
- Rokovi (računanje, vrste, zakonski i službeni rokovi);
- Povrat u prijašnje stanje;
- DRUGOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
- Posebni slučajevi poništavanja, ukidanja i mijenjanja rješenja;
- Izvršenje rješenja i zaključaka;
- Godišnji izvještaj o rješavanju upravnih stvari u upravnom postupku – značaj i potreba;
- Nadzor nad provođenjem zakona, Kaznene odredbe;
- Primjeri rješenja u upravnom postupku (djelomično, dopunsko i privremeno rješenje, rješenje o odbijanju žalbe na prvostepeno rješenje, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i meritorno rješavanje upravne stvari, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i vraćanje predmeta na ponovni postupak, rješenje o izmjeni prvostepenog rješenja po žalbi, rješenje o poništavanju konačnog rješenja po pravu nadzora, rješenje o ukidanju konačnog rješenja po pravu nadzora, rješenje o izvanrednom ukidanju rješenja, rješenje o odbijanju prijedloga za obnovu postupka, rješenje o poništavanju (ukidanju) konačnog rješenja u obnovi postupka, rješenje o poništavanju;
- Zaključak u upravnom postupku;
INSPEKCIJSKI POSTUPAK:
- Upravni nadzor;
- Nadzor nad javnim ustanovama;
- Opći inspekcijski nadzor u postupanju: (KOMUNALNIH, TRŽIŠNIH, GRAĐEVINSKIH, SANITARNIH, SAOBRAĆAJNIH, INSPEKTORA RADA I DRUGIH);
NADLEŽNOST INSPEKCIJA, OVLAŠTENJA INSPEKTORA, SUBJEKT NADZORA:
- Nadležnost inspekcije;
- Prava i obaveze inspektora;
- Prava i obaveze subjekta nadzora;
UPRAVNI SPOR;
- Kada se pokreće i ko može pokrenuti upravni spor,
- Razlozi za pokretanje upravnog spora,
- Nadležnosti,
- Postupak,
- Tužba,
- Vrste sudskih odluka i njihovo dejstvo,
- Naknada šteta zasnovane na odluci suda iz upravnog spora (postupak, nadležni sud, vještačenje itd),
- Primjena Zakona o parničnom postupku u upravnim sporovima,
- Pravni lijekovi,
- Obaveznost sudske presude.
PITANJA I ODGOVORI
POČETAK SAVJETOVANJA: u 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-A:
190,00 KM po jednom učesniku;
170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
(Radni materijal, Welkom paket, modele svih akata U WORD VERZIJI neophodnih u postupcima upravnog postupanja, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalan nadzor, wirelessinternet, certifikat o učešću na savjetovanju).
SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:
Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) elektronski modeli svih akata iz upravnog postupka U WORD VERZIJI (rješenja, zaključci, zapisnici i tome sl) neophodnih za upravne postupke kao i presude kao primjeri sudske prakse.
Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici kao i uposlenici iz realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.Cijeneći veliki interes za seminarom, broj učesnika se morao ograničiti. S tim u vezi ispred jednog pravnog subjekta moguće je prijaviti maksimalno ŠEST učesnika uz izuzetke interesa i potrebe velikih organa uprave ali uz predhodnu najavu i odobrenje ove Agencije. SPECIJALNO SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA: Knjiga OSNOVE KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA, po cijeni od 50 KM.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
Naziv pravnog lica:__________________________________________________________
Adresa pravnog lica:_________________________________________________________
Broj faxa:__________________________________________________________________
JIB pravnog lica:____________________________________________________________
Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________ 4.______________________________
2._______________________________________ 5.______________________________
3._______________________________________ 6.______________________________
SPECIJALNO SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA: Knjiga OSNOVE KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA, po cijeni od 50 KM.
NARUDŽBENICA ZA KNJIGU
OSNOVE KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA, broj primjeraka _____(upisati broj
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________ 2023. godine Pečat i potpis odgovornog lica
PLAN I PROGRAM
Svrha obuke : ELEKTRONSKO (DIGITALNO) KOMUNICIRANJE UPRAVLJANJE ELEKTRONSKIM DOKUMENTIMA
ELEKTRONSKI POTPIS, ELEKTRONSKI CERTIFIKATI (procedura registracije potpisa i dobijanja certifikata)
ZAKONA O UPRAVNOM POSTUPKU BOSNE I HERCEGOVINE (Službeni glasnik BIH” Br. 29/02, 12/04, 88/07, 93/09 i 41/13)
ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZUP („Sl.novine F BIH“, broj 61/22)
Učesnici: Državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave kao i lica koja rade na navedenim poslovima u pravnim licima u realnom sektoru. Organizator: APKE – Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije Mjesto održavanja: Hotel „HOLLYWOOD“, Ilidža-Sarajevo Datum održavanja: 24.2.2023. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ – ILIDŽA DNEVNI RED OBUKE
početak 9:30 h
VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI: 9:00 -9:30 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA; 9:30- 11:00 PRVI BLOK NASTAVE: – Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja
– Tema po pozivu interni trener Agencije
11:00-11:15 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 11:15-12:45 DRUGI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
12:45-13:45 PAUZA – RUČAK 13:45-15:00 TREĆI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
– Bitnosti
15:00-16:00 ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA, PAUZA UZ KAFU