• apr
    26

    Time: 9:30

    Location: HOTEL „HOLLYWOOD“ - ILIDŽA

    STRUČNO SAVJETOVANJE

    ZAKONA O UPRAVNOM POSTUPKU

    UPRAVNI POSTUPAK U INSPEKCIJSKIM POSTUPCIMA

    UPRAVNI SPOR

    ELEKTRONSKO (DIGITALNO) KOMUNICIRANJE

    UPRAVLJANJE ELEKTRONSKIM DOKUMENTIMA

    ELEKTRONSKI POTPIS, ELEKTRONSKI CERTIFIKATI

    (procedura registracije potpisa i dobijanja certifikata)

    26.04.2024. godine, GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ ILIDŽA-SARAJEVO

    Agencija APKE Sarajevo Vas poziva na stručno savjetovanje iz praktične primjene Zakona o upravnom postupku, Zakona o upravnom postupku uz akcenat na upravni postuapk u inspekcijskim postupcima.

    Također jako bitna novina jeste da su se stupanjem na snagu izmjena i dopuna Zakona o upravnom postupk, stvorili uslovi da organi i stranke, odnosno lica ovlaštena za zastupanje stranaka mogu međusobno komunicirati i u elektronskoj formi ako stranke, odnosno lica ovlaštena za zastupanje stranke, na to pristanu. Analogno tome, podnesci podneseni u elektronskoj formi s elektronskim potpisom smatrat će se vlastoručnim potpisom u skladu sa posebnim propisima (član 63.).

    Cilj savjetovanja je da se učesnicima pojasni način otklanjanja grešaka nastalih u upravnim (PRVOSTEPENIM I DRUGOSTEPENIM POSTUPCIMA) organa uprave BiH, FBiH, KANTONA, OPĆINA, JAVNIH USTANOVA I JAVNIH PREDUZEĆA, uz davanje jasnih uputa prvenstveno voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka kao i neposrednim rukovodiocima uprave i privrede da svoje postupanje, rokove, utvrđivanje činjenica i tome sl., usklade sa odredbama ovih zakona.

    Na traženje i upite velikog broja institucija oko primjene  zakonskih propisa o inspekcijama u BiH organizovali smo i savjetovanje sa proširenim temama, posebno u segmentu inspekcijskog nadzora (VRSTE INSPEKCIJSKOG POSTUPKA: UPRAVNI NADZOR, NADZOR NAD JAVNIM USTANOVAMA, OPĆI INSPEKCIJSKI NADZOR U POSTUPANJU: KOMUNALNIH, TRŽIŠNIH, GRAĐEVINSKIH, SANITARNIH, SAOBRAĆAJNIH, INSPEKTORA RADA I DRUGIH)  te pravnog okvira za obavljanje inspekcijskog nadzora.

    Akcenat savjetovanja će biti na procesnom postupanju sa primjerima iz prakse uz primjenu drugih materijalnih propisa koji su međusobno komplementarni i time usko povezani sa inspekcijama i temama koje ćemo obrađivati i to nakon obrade teme zakona o upravnim postupcima kao postupaka koji je u uskoj vezi sa inspekcijskim postupanjem.

    SAVJETOVANJE JE NAMIJENJENO:
    Prvenstveno voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka, inspektorima komunalnih, tržišnih, građevinskih, sanitarnih, saobraćajnih, inspektora rada, kao i neposrednim rukovodiocima naprijed navedenih, državnim službenicima organa uprave Bosne i Hercegovine svih nivoa, članovima uprava društava i ustanova, zaposlenicima u pravnim odjelima, odjelima općih i kadrovskih poslova, odjelima za upravljanje ljudskim resursima/HR Menadžerima i svima onim koje interesuje navedena tematika. 

    PREDAVAČI: 

    • Milica Pranjić, dipl.iur – pravni savjetnik za upravne sporove Suda BiH
    • Hajrudin Alibašić– Ministarstvo pravosuđa i uprave – Glavni kantonalni upravni inspektor oblast predavanja (inspekcijski postupci sa primjerima iz prakse SUDSKE I UPRAVNE KANTONALNIH, GRADSKIH I OPĆINSKIH NIVOA);
    • Mag.iur. Edvin Šarić dipl. Pravnik- oblast predavanja: (voditelj najsloženijh drugostepenih postupaka po prvostepenim inspekcijskim postupcima sa primjerima iz prakse SUDSKE I UPRAVNE, ENTITESKOG NIVOA);

    TEME SAVJETOVANJA: 

    • Osnovna načela ZUP-a, (PRIMJERI KRŠENJA, POSTUPAK ISPRAVLJANJA GREŠAKA PO ZUP-u);
    • Samostalnost u rješavanju i odgovornosti osoba ovlaštenih za vođenje postupka i za rješavanje kada je NARUŠENA samostalnost u rješavanju;
    • Odnos općeg i posebnog upravnog postupka;
    • Upravni akt i upravna stvar, odluka o rješavanju upravne stvari;
    • Pravo žalbe;
    • Konačnost i pravosnažnost rješenja;
    • Nadležnost, sukob nadležnosti;
    • Stranka i njezino zastupanje, komuniciranje organa i stranaka, dostavljanje pismena;
    • Rokovi (računanje, vrste, zakonski i službeni rokovi);
    • Povrat u prijašnje stanje;
    • PRVOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
    • Dokazivanje, predmet dokazivanja, teret dokazivanja (isprave, uvjerenja, svjedoci, izjava stranke, vještaci, tumači, uviđaj, osiguranje dokaza);
    • Pravni lijekovi (redovni pravni lijekovi, vanredni pravni lijekovi, obnova postupka);
    • DRUGOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
    • Posebni slučajevi poništavanja, ukidanja i mijenjanja rješenja;
    • Izvršenje rješenja i zaključaka;
    • Godišnji izvještaj o rješavanju upravnih stvari u upravnom postupku – značaj i potreba;
    • Nadzor nad provođenjem zakona, Kaznene odredbe;
    • Primjeri rješenja u upravnom postupku (djelomično, dopunsko i privremeno rješenje, rješenje o odbijanju žalbe na prvostepeno rješenje, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i meritorno rješavanje upravne stvari, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i vraćanje predmeta na ponovni postupak, rješenje o izmjeni prvostepenog rješenja po žalbi, rješenje o poništavanju konačnog rješenja po pravu nadzora, rješenje o ukidanju konačnog rješenja po pravu nadzora, rješenje o izvanrednom ukidanju rješenja, rješenje o odbijanju prijedloga za obnovu postupka, rješenje o poništavanju (ukidanju) konačnog rješenja u obnovi postupka, rješenje o poništavanju;
    • Zaključak u upravnom postupku;
    • Upotreba FAKSIMILA na službenim aktima i ispravama (kada se može koristiti, odgovornost za upotrebu i čuvanje, rizici, prestanak prava);
    • REKONSTRUKCIJA SPISA (OŠTEĆENIH ILI IZGUBLJENIH SPISA ILI AKATA) u skladu sa odredbama ZUP-a;
    • Uloga i značaj SLUŽBENE ZABILJEŠKE (kada i gdje se sastavlja da ima pravnu snagu);
    • Pitanja i odgovori.

    -I- NADLEŽNOST INSPEKCIJA, OVLAŠTENJA INSPEKTORA, SUBJEKT NADZORA:

    • Nadležnost inspekcije;
    • Prava i obaveze inspektora;
    • Prava i obaveze subjekta nadzora;

     -II- -INSPEKCIJSKI NADZOR:

    • Upravni nadzor;
    • Nadzor nad javnim ustanovama;
    • Opći inspekcijski nadzor u postupanju: (KOMUNALNIH, TRŽIŠNIH, GRAĐEVINSKIH, SANITARNIH, SAOBRAĆAJNIH, INSPEKTORA RADA I DRUGIH);

    -III- KAZNE I UPRAVNE MJERE:

    • Nalaganje upravnih mjera;
    • Upravna mjera privremene zabrane rada subjektu nadzora u cijelosti ili djelomično;
    • Usmeno nalaganje upravne mjere;
    • Upravna mjera oduzimanja, uništavanja i stavljanja robe ili predmeta prekršaja van prometa;
    • Upravna mjera privremenog oduzimanja, stavljanja pod nadzor, prodaje i uništenja predmeta prekršaja;
    • PRAKŠAJNI NALOZI ( PRAVNI OSNOV);

     -IV- UPRAVNI SPOR:

    • Pokretanje upravnog spora;
    • Tok upravnog spora;
    • BITNO uloga i značaj prvostepenog i drugostepenog organa u postupku pred sudom;
    • Dokazi i dokazivanje;
    • Rokovi;
    • Povrat u prijašnje stanje;
    • Odgode i odlaganja;
    • Pitanja i odgovori;

    PITANJA I ODGOVORI

    POČETAK SAVJETOVANJA: u 9:30 h

    KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-A:

    190,00 KM po jednom učesniku;

    170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

    150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA 

    KOTIZACIJA UKLJUČUJE:

    (Radni materijal, Welkom paket, modele svih akata U WORD VERZIJI neophodnih u postupcima upravnog postupanja, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalan nadzor, wirelessinternet, certifikat o učešću na savjetovanju).

    POSEBAN POPUST ZA GRUPE TRI I VIŠE UČESNIKA IZ JEDNOG PRAVNOG SUBJEKTA, SVAKI ČETVRTI UČESNIK GRATIS.

    GRATIS MATERIJAL: OGLEDNI MODELI AKATA NEOPHODNI U PROCESU RADA, PLUS POKLON ZA SVE UČESNIKE OD STRANE AGENCIJE APKE GROUP SARAJEVO.

    SPECIJALNO SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:

    Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) elektronski modeli svih akata iz upravnog postupka U WORD VERZIJI (rješenja, zaključci, zapisnici i tome sl) neophodnih za upravne postupke kao i presude kao primjeri sudske prakse.

     Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici kao i uposlenici iz realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba. Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba.  Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

    Cijeneći veliki interes za seminarom, broj učesnika se morao ograničiti. S tim u vezi ispred jednog pravnog subjekta moguće je prijaviti maksimalno ŠEST učesnika uz izuzetke interesa i potrebe velikih organa uprave ali uz predhodnu najavu i odobrenje ove Agencije.

     PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

     

    Naziv pravnog lica:_________________________________________________

    Adresa pravnog lica:________________________________________________

    Broj faxa:_________________________________________________________

    JIB pravnog lica:___________________________________________________

    Prijavljujemo IME I PREZIME

     

    1._______________________________________  3.______________________________

    2._______________________________________  4.______________________________

    5._______________________________________  6.______________________________

     

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba.

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

     

    Dana___________ 2024. godine                                                    Pečat i potpis odgovornog lica