-
apr01
VELIKO SAVJETOVANJE IZ JAVNIH NABAVKI
E-AUKCIJA – ELEKTRONSKA PONUDA
PROCES PLANIRANJA
PRIPREME POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI
ODGOVORNOST RUKOVODIOCA
PRAKSA URŽ-a
PRAKSA SUDA BiH
(primjeri rješenja i presuda)
1.4.2022. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ – ILIDŽA
Agencija za pravni konsalting i edukaciju (APKE) Sarajevo, Vas ovim putem poziva na savjetovanje iz javnih nabavki uz navođenje primjera te informisanja o najnovijim izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama BiH.
Savjetovanje je namijenjeno: uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, advokatima, privrednim subjektima, osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki, rukovodiocima, sekretarima organizacija, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH”, broj 39/14).
PREDAVAČI:Kemal Muhamedović, dipl. oec – razvoj poslovnih informacionih sistema, IT sektor – Agencija za javne nabavke BiH, Administrator portala e-nabavke (www.ejn.gov.ba)
Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat-Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;
Doc. dr. Nermin Lapandić-Član radne grupe za izradu nacrta zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;
Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik– Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH, ekspert na listama Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Kantona Sarajevo iz oblasti javnih nabavki i oblasti koje mogu biti predmet javnih nabavki.
TEME – PREDAVAČ: Kemal Muhamedović, dipl. oec- razvoj poslovnih informacionih sistema, IT sektor – Agencija za javne nabavke BiH, Administrator portala e-nabavke (www.ejn.gov.ba)
E-AUKCIJA
- E-Aukcija sa strane ponuđača;
- Izmjena i otkazivanje e-Aukcije;
- Kako se obavještavaju ponuđači o terminu e-Aukcije;
- Završetak e-Aukcije;
- Elektronske javne nabavke;
- Provođenje e-Aukcije u sistemu javnih nabavki, demonstracija;
- Zakazivanje i provođenje e-Aukcije;
ELEKTRONSKE PONUDE U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI
- Kreiranje elektronskog postupka u sistemu e-Nabavke;
- Uslovi za učešće u e-postupku;
- Kreiranje elektronskog postupka;
- Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku;
- Formiranje i izmjena komisije za e-nabavke;
- Kreiranje ponude;
- Slanje elektronskih ponuda;
- Otvaranje elektronskih ponuda;
- Podnošenje zahtjeva za uvid u ponude;
OČEKIVANE IZMJENE NA PORTALU JAVNIH NABAVKI NOVI PRAVILNIK (E-NABAVKE)
- Demonstracija provođenja postupka direktnog sporazuma putem sistema e-Nabavke (ponude kod direktnog sporazuma);
- Demonstracija označavanja žalbe na postupku/lotu;
- Demonstracija unosa i objave Planova nabavki/privremenih planova nabavki
- Demonstracija unosa i objave informacija za PBO
- Demonstracija unosa izmjena osnovnih elemenata ugovora;
- Demonstracija promjene logike odabira ponuđača i označavanje prihvatljivosti ponuda;
- Demonstracija povlačenja objavljenih obavještenja o dodjeli/poništenju;
- Demonstracija provođenja e-Aukcije za prvu fazu OS kod minitendera;
TEME – PREDAVAČ: Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat, Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik
OPTIMALNA PRIPREMA TENDERSKE DOKUMENTACIJE – DOBRA I LOŠA PRAKSA UTVRĐENA RJEŠENJIMA URŽ-a
- Pravilna izrada tenderske dokumentacije;
- Planiranje nabavki za narednu godinu;
- Pojašnjenja i izmjene tenderske dokumentacije;
- Kako postupiti u slučaju izjavljivanja žalbe na tendersku dokumentaciju;
- Da li svaki član grupe ponuđača mora preuzeti TD sa portala nabavki;
OPTIMALNA PRIPREMA PONUDA OD STRANE PONUĐAČA U SKLADU SA TENDERSKOM DOKUMENTACIJOM I NAJČEŠĆE GREŠKE – DOBRA I LOŠA PRAKSA UTVRĐENA RJEŠENJIMA URŽ-a I SUDSKIM PRESUDAMA
- Priprema prihvatljive ponude ;
- Sadržaj ponude (POPUNJAVANJE OBRAZACA);
- Pisane izjave;
- Komunikacija ponuđača sa ugovornim organim putem portala, e-maila, redovne pošte (kada se šta može primijeniti);
- Period važenja ponude;
- Garancije uz ponudu;
- Upotreba faksimila u pripremi ponude;
- Pojam i značaj industrijske sigurnosne provjere i industrijske sigurnosne dozvole u postupcima javnih nabavki (iz ugla ponuđača i iz ugla ugovornih organa);
- Ispravke u ponudi, izmjene i dopuna ponuda;
- Šta se može smatrati manjim odstupanjem u ponudi, šta se može pojašnjavati, a šta je razlog eliminacije (gdje je granica između pojašnjenja ponude i dopune ponude);
OKONČANJE POSTUPKA NABAVKE (IZBOR PONUĐAČA ILI PONIŠTAVANJE POSTUPKA NABAVKE)
- Donošenje odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača/poništenju postupka nabavke;
- Period mirovanja do zaključenja ugovora o javnoj nabavci;
- Kada se MOŽE poništi postupak nabavke, kada se MOŽE započeti novi postupak nabavke;
- Postupak dodjele ugovora drugorangiranom ponuđaču (koraci);
- PRIMJERI IZ PRAKSE U RADU DRUGOSTEPENOG ORGANA PO ŽALBI URŽ-a.
- PRIMJERI IZ PRAKSE UPRAVNIH SPOROVA U RADU SUDA BIH.
- PRAKSA UO, URŽ-a I SUDA BiH (primjeri rješenja i presuda)
TEME – PREDAVAČ: Doc. dr. Nermin Lapandić
PROCES PLANIRANJA I PRIPREME POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI – „KO NE PLANIRA, PLANIRA NAUSPJEH“
- Planiranje javnih nabavki – kako uspostaviti proces planiranja u ugovornom organu;
- Određivanje predmeta nabavke i mogućnost podjele na lotove korištenjem JRJN;
- Radnje i postupci u ugovornom organu prilikom istraživanje tržišta;
- Procijena vrijednosti nabavke;
- Kriteriji za određivanje metoda javnih nabavki (vrijednosni pragovi, uslovi za postupke ili izuzeća);
- Odabir vrste postupka i načina javne nabavke;
- Određivanje rokova u Planu nabavke, korištenjem metode „planiranje unatrag“.
- Izrada plana javne nabavke;
- Stav Ureda za reviziju u BiH kada je u pitanju donošenje plana javnih nabavki, rok pokretanja postupka prije usvajanja budžeta odnosno finansijskog plana;
- Greške ugovornih organa u fazi planiranja koje mogu dovesti do poništenja postupka u potpunosti ili djelimično.
OKVIRNI SPORAZUM I NJEGOVA PRAKTIČNA PRIMJENA
- Pravna priroda okvirnog sporazuma
- Kada se primjenjuje okvirni sporazum kao tehnika nabavke?
- Razlike između ugovora i okvirnog sporazuma
- Planiranje okvirnog sporazuma i procjena vrijednosti nabavke
- Kada se zaključuje okvirni sporazum na procijenu vrijednost a kada na vrijednost iz najpovoljije ponude?
- Trajanje okvirnog sporazuma
- Realizacija okvirnog sporazuma
- Opcije za zaključivanje okvirnog sporazuma (okvirni sporazum sa jednim dobavljačem, okvirni sporazum sa više dobavljača – lista dobavljača, mini tender, da li se zaključuje jedan okvirni sporazum ili više okvirnih sporazuma sa svakim izabranim dobavljačem itd.)
- Smjernice za pripremu tenderske dokumentacije kada se predviđa zaključivanje okvirnog sporazuma
- Model okvirnog sporazuma
- Zaključivanje pojedinačnih ugovora po okvirnom sporazumu
- Postupanje u slučaju prijema nedovoljnog broja ponuda u postupku u kom se ugovorni organ opredijelio za okvirni sporazum sa više dobavljača
- Pravna zaštita u proceduri sklapanja okvirnog sporazuma i pojedinačnih ugovora
- Šta, kada i kako se izvještava o zaključenom okvirnom sporazumu i pojedinačnim ugovorima po okvirnom sporazumu
STRUČNA OCJENA PONUDA I OKONČANJE POSTUPKA ODLUKA O DODJELI UGOVORA ILI PONIŠTENJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE (ispravno postupanje komisije za nabavke prilikom otvaranja, pregleda i ocjene ponuda i okonačnja postupka)
- Zapisnik o zaprimanju ponuda;
- Postupak otvaranja ponuda i sačinjavanje Zapisnika o otvaranju ponuda;
- Analiza ponuda;
- Provjera kvalifikovanosti ponuda;
- Provjera ispunjenosti zahtjeva u pogledu tehničkih specifikacija i opisa predmeta nabavke;
- Provjera da li ponude ispunjavaju uslove za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg;
- Računska ispravnost ponude;
- Neprirodno niska cijena;
- Pojašnjenje ponude;
- Uslovi za diskvalifikaciju i odbacivanje ponude;
- Preporuka za donošenje odluke o izboru /poništenju postupka javne nabavke.
Pitanja i odgovori
VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba
POČETAK SAVJETOVANJA: u 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om:
190,00 KM po jednom učesniku;
170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
130,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
Radni materijal, Welcome paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalni nadzor, wireless-internet, korištenje saune, bazena i fitnes centra, certifikat o učešću na savjetovanju, primjeri rješenja URŽ-a i presuda SUDA BiH. Također, za pet učesnika obazbijedili smo pet poklon knjiga POSTUPAK UGOVARANJA JAVNE NABAVKE AUTORA: doc. dr. Nermin Lapandić
SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:
CD o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa zvučnim objašnjenjemnjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 40 KM.
Za učesnike SAVJETOVANJA obezbijeđen je popust za smještaj. Prijavu i rezervaciju izvršiti na recepciji Hotel „Hollywood“ – Ilidža tel. 033/773-100 ili na e-mail: info@hotel-hollywood.ba sa pozivom na popust dogovoren od strane Agencije APKE Sarajevo sa upravom hotela, troškove smještaja snose učesnici.Broj učesnika je ograničen i prilagođen preporukama kriznog štaba. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
PRIJAVNI OBRAZAC
(NARUDŽBENICA)
- Naziv pravnog lica:_________________________________________________
- Adresa pravnog lica:________________________________________________
- Broj faxa:_________________________________________________________
- JIB pravnog lica:___________________________________________________
- Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________ 4._______________________________________
2._______________________________________ 5._______________________________________
3._______________________________________ 6._______________________________________
NARUDŽBENICA ZA
CD o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu
- Broj primjeraka koji želite naručiti: ______________ (upisati broj)
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________2022. godine Pečat i potpis odgovornog lica