-
mar25
SAVJETOVANJE
UPRAVNI POSTUPAK
U INSPEKCIJSKOM POSTUPANJU
NOVINE KOJE NAS OČEKUJU U ZAKONIMA O UPRAVNIM POSTAUPCIMA SVIH NIVOA
25 I 26 MART 2021 GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ ILIDŽA-SARAJEVO
Kao što smo prethodno najavili da u BiH slijede izmjene i dopune zakona Zakona o upravnom postupku, s tim u vezi, pozivamo vas savjetovanje iz praktične primjene Zakona o upravnom postupku Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH” br.29/2002, 12/2004, 88/2007, 93/2009, 41/2013) i Zakona o upravnom postupku Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, br. 02/98 i 48/99), a koji predhode inspekcijskim postupcima.
Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo, kao vodeća u primjeni propisa je pored obrađivanja ovih tema za sve učesnike savjetovanja obezbijedila bez dodatne naknade (besplatno) inovirane modele svih akata neophodnih za upravne postupke.
Cilj savjetovanja je da se učesnicima pojasni način otklanjanja grešaka nastalih u upravnim (PRVOSTEPENIM I DRUGOSTEPENIM POSTUPCIMA) organa uprave BiH, FBiH, KANTONA, OPĆINA, JAVNIH USTANOVA I JAVNIH PREDUZEĆA, uz davanje jasnih uputa prvenstveno voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka kao i neposrednim rukovodiocima uprave i privrede da svoje postupanje, rokove, utvrđivanje činjenica i tome sl., usklade sa odredbama ovih zakona.
Na traženje i upite velikog broja institucija oko primjene zakonskih propisa o inspekcijama u BiH organizovali smo i savjetovanje sa proširenim temama, posebno u segmentu inspekcijskog nadzora (VRSTE INSPEKCIJSKOG POSTUPKA: UPRAVNI NADZOR, NADZOR NAD JAVNIM USTANOVAMA, OPĆI INSPEKCIJSKI NADZOR U POSTUPANJU: KOMUNALNIH, TRŽIŠNIH, GRAĐEVINSKIH, SANITARNIH, SAOBRAĆAJNIH, INSPEKTORA RADA I DRUGIH) te pravnog okvira za obavljanje inspekcijskog nadzora.
Akcenat savjetovanja će biti na procesnom postupanju sa primjerima iz prakse uz primjenu drugih materijalnih propisa koji su međusobno komplementarni i time usko povezani sa inspekcijama i temama koje su uskoj vezi sa inspekcijskim postupanjem.
SAVJETOVANJE JE NAMIJENJENO:
Prvenstveno inspektorima, voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka kao i neposrednim rukovodiocima naprijed navedenih i ostalim državnim službenicima organa uprave Bosne i Hercegovine svih nivoa, članovima uprava društava i ustanova, zaposlenicima u pravnim odjelima, odjelima općih i kadrovskih poslova, odjelima za upravljanje ljudskim resursima/HR Menadžerima i svima onim koje interesuje navedena tematika.
PREDAVAČI:
- Alen Taletović – Pomoćnik ministra u Ministarstvu pravde Federacije BiH;
- Željko Škarica – glavni upravni inspektor u Ministarstvu pravde Federacije BiH;
- iur. Edvin Šarić, dipl. pravnik – (voditelj najsloženijh prvostepenih i drugostepenih upravnih postupaka)
TEME SAVJETOVANJA:
PRVOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
- Dokazivanje, predmet dokazivanja, teret dokazivanja (isprave, uvjerenja, svjedoci, izjava stranke, vještaci, tumači, uviđaj, osiguranje dokaza);
- Pravni lijekovi (redovni pravni lijekovi, vanredni pravni lijekovi, obnova postupka);
DRUGOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
- Upotreba FAKSIMILA na službenim aktima i ispravama (kada se može koristiti, odgovornost za upotrebu i čuvanje, rizici, prestanak prava);
- REKONSTRUKCIJA SPISA (OŠTEĆENIH ILI IZGUBLJENIH SPISA ILI AKATA) u skladu sa odredbama ZUP-a;
- Uloga i značaj SLUŽBENE ZABILJEŠKE (kada i gdje se sastavlja da ima pravnu snagu);
- SAMOSTALNOST U RJEŠAVANJU I ODGOVORNOSTI OSOBA OVLAŠTENIH ZA VOĐENJE POSTUPKA
- Posebni slučajevi poništavanja, ukidanja i mijenjanja rješenja;
- Izvršenje rješenja i zaključaka;
- Primjeri rješenja u upravnom postupku (djelomično, dopunsko i privremeno rješenje, rješenje o odbijanju žalbe na prvostepeno rješenje, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i meritorno rješavanje upravne stvari, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i vraćanje predmeta na ponovni
postupak, rješenje o izmjeni prvostepenog rješenja po žalbi, rješenje o poništavanju konačnog rješenja popravu nadzora, rješenje o ukidanju konačnog rješenja po pravu nadzora, rješenje o izvanrednom ukidanju rješenja, rješenje o odbijanju prijedloga za obnovu postupka, rješenje o poništavanju (ukidanju) konačnog rješenja u obnovi postupka, rješenje o poništavanju;
NADLEŽNOST INSPEKCIJA, OVLAŠTENJA INSPEKTORA, SUBJEKT NADZORA:
- Nadležnost inspekcije;
- Prava i obaveze inspektora;
- Prava i obaveze subjekta nadzora;
INSPEKCIJSKI NADZOR:
- Upravni nadzor;
- Nadzor nad javnim ustanovama;
- Opći inspekcijski nadzor u postupanju: (KOMUNALNIH, TRŽIŠNIH, GRAĐEVINSKIH, SANITARNIH, SAOBRAĆAJNIH, INSPEKTORA RADA I DRUGIH);
KAZNE I UPRAVNE MJERE;
UPRAVNI SPOR;
POČETAK SAVJETOVANJA:
Prvi dan 25.3.2021. godine, registracija i ručak dobrodošlice od 11:00 do 12:00, početek savjetovanja u 12:00 h.
Drugi dan početak u 10:00 h.
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om:
230,00 KM po jednom učesniku;
190,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
130,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
(Radni materijal, Welkom paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak prvog i drugog dana, obezbijeđen parking uz stalan nadzor, wirelessinternet, korištenje saune, bazena i fitnes centra, certifikat o učešću na savjetovanju).
Napomena:
Broj učesnika je ograničen i prilagođen preporukama kriznog štaba. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili na e-mail: info@apke.ba.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba PRIJAVA ili upitom putem e-maila: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
BITNO: Za učesnike SAVJETOVANJA obezbijeđen je popust za smještaj. Prijavu i rezervaciju izvršiti na recepciji Hotel „Hollywood“ – Ilidža tel. 033/773-100 ili na e-mail: info@hotel-hollywood.ba sa pozivom na popust dogovoren od strane Agencije APKE Sarajevo sa upravom hotela, troškove smještaja snose učesnici. Cijeneći veliki interes za seminarom, broj učesnika se morao ograničiti. S tim u vezi ispred jednog pravnog subjekta moguće je prijaviti maksimalno ŠEST učesnika uz izuzetke interesa i potrebe velikih organa uprave ali uz predhodnu najavu i odobrenje ove Agencije.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
- Naziv pravnog lica:_________________________________________________
- Adresa pravnog lica:________________________________________________
- Broj faxa:_________________________________________________________
- JIB pravnog lica:___________________________________________________
- Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________ 4.______________________________
2._______________________________________ 5.______________________________
3._______________________________________ 6.______________________________
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________ 2021. godine Pečat i potpis odgovornog lica
PLAN I PROGRAM
Svrha obuke : Po pozivu i temama
Učesnici: Voditelji prvostepenih i drugostepenih postupaka, inspektori, državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave svih nivoa vlasti kao i lica koja rade na navednim poslovima u pravnim licima Organizator: Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije Mjesto održavanja: Hotel „HOLLYWOOD“, Ilidža-Sarajevo Datum održavanja: 25 I 26 MART 2021. godine DNEVNI RED OBUKE
DNEVNI RED I DANA početak 12:00 h
VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI: 11:00 -12:00 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA; 12:00- 13:30 PRVI BLOK NASTAVE: – Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja
– Tema po pozivu interni trener Agencije
13:30-14:00 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 14:00-16:00 DRUGI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
16:00-16:30 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 16:30-18:00 TREĆI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
– Bitnosti
18:00-18:10 ZAKLJUČCI PRVOG DANA I PLAN ZA DRUGI DAN SVEČANA VEČER UZ DRUŽENJE I ZABAVU
DNEVNI RED OBUKE DRUGOG DANA početak 10:00 h
VRIJEME:
GLAVNI SADRŽAJI: 9:30 -10:00 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA; 10:00- 11:30 PRVI BLOK NASTAVE: – Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja
– Tema po pozivu interni trener Agencije
11:30-11:45 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 11:45-13:30 DRUGI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
13:30-14:30 PAUZA – RUČAK 14:30-15:00 TREĆI BLOK NASTAVE: ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA, PAUZA UZ KA
ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA
- ______________________________________________________
- ______________________________________________________
- ______________________________________________________