-
mar25
SAVJETOVANJE O KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU U
FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE
(Službene novine Federacije BiH broj: 96/19)
VI PITATE MI ODGOVARAMO
25 MART 2021. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ – SARAJEVO
Obzirom da svakodnevno pristižu upiti povodom gore navedene problematike Agencija za pravni konsalting i edukaciju (APKE) Sarajevo, shodno Vašim potrebama odlučila je da na osnovu istih organizuje savjetovanje i preduzme sve neophodne korake za rješavanje Vaših problema u praksi.
Svrha i cilj ovog savjetovanja je koz pitanja i odgovore iz svakodnevnice ukazati polaznicima na značaj upotrebe faksimila, (odluka o izradi faksimila, evidencija o upotrebi faksimila, službena zabilješka o upotrebi faksimila, procedura sa starim i novim faksimilom itd),pa iz tih razloga za polaznike savjetovanja pripremili smo instrukcijiu i modele akata kako za sami faksimil, tako i za Pravilnik u obavljanju kancelarijskog poslovanja.
U pogledu načina odabiranja arhivske iz registraturne građe unutar subjekata javnog prava, te postupanjem sa arhivskim predmetima ukazujemo na značaj odredbe Zakona o arhivskoj građi Federacije Bosne i Hercegovine, kao i Uredbe o organizovanju i načinu vršenja arhivskih poslova u organima uprave i službama za upravu u Federaciji Bosne i Hercegovine.
CILJNA SKUPINA:
Službenicima u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima, i drugim pravnim licima javnog karaktera, i svima onima koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.
PREDAVAČI:
- Admir Hadrović – Direktor Arhiva Federacije BiH
- Alen Taletović – Pomoćnik ministra u Ministarstvu pravde Federacije BiH;
KANCELARIJSKO POSLOVANJE
- ORGANIZACIJA VRŠENJA KANCELARIJSKOG POSLOVANJA PO NOVOM PRAVILNIKU;
- PRIMANJE, OTVARANJE, PREGLEDANJE I RASPOREĐIVANJE POŠTE, ODNOSNO AKATA PO NOVOM PRAVILNIKU;
- ODREĐIVANJE ORGANIZACIONIH JEDINICA, ODNOSNO RADNIH MJESTA KOJIMA SE POŠTA DOSTAVLJA U RAD I RASPOREĐIVANJE POŠTE (SIGNIRANJE) PO NOVOM PRAVILNIKU;
- ZAVOĐENJE I ZDRUŽIVANJE AKATA;
- UPISIVANJE I VRSTE KNJIGA EVIDENCIJA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU PO NOVOM PRAVILNIKU;
- KLASIFIKACIJSKE OZNAKE PREDMETA I AKATA PO NOVOM PRAVILNIKU DOSTAVLJANJE PREDMETA I AKATA U RAD;
- FAKSIMIL;
- VRAĆANJE RIJEŠENIH PREDMETA PISARNICI I RAZVOĐENJE PREDMETA;
- ROKOVNIK PREDMETA;
- OTPREMANJE POŠTE;
- NADZOR NAD VRŠENJEM KANCELARIJSKOG POSLOVANJA
ELEKTRONSKO KANCELARIJSKO POSLOVANJE
TEME:
- Osnovni pojmovi i pretpostavke elektronskog kancelarijskog poslovanja;
- Elektronski potpis;
- Elektronički potpis;
- Suštinska razlika između elektronskog i elektroničkog potpisa (PRIMJERI, PRAKSA EU);
- Propisi i pravila upotrebe elektronskog potpisa i elektronske komunikacije u praksi;
- E-UPRAVA (dobra praksa, primjer zemalja u okruženju i EU);
- Šta je e-Pisarnica?
- ELEKTRONSKO KANCELARIJSKO POSLOVANJE I ELEKTRONSKI DOKUMENT;
- Kako nastaje elektronski dokument;
- U kojim elektronskim formatima se dokumenti pohranjuju (čuvaju);
- Šta je Document management sistem i njegove osnovne prednosti – DMS?
- Elektronska pošta;
- Utvrđivanje identiteta korisnika;
- Formiranje predmeta u elektronskom obliku;
- Zaštita elektronskih podataka;
- Elektronska arhiva;
- Značaj dokumentacije u papirnom obliku;
- Prednosti elektronskog kancelarijskog poslovanja;
- POSTUPANJE SA DOKUMENTIMA SA OZNAKOM TAJNOSTI (povjerljvi dokumenti);
- REKONSTUKCIJA IZGUBLJENIH PREDMETA (postupak, relevantnost dokumenata);
TAKSENO I ARHIVSKO POSLOVANJE
TEME:
- NAČIN PLAĆANJA ADMINISTRATIVNE TAKSE;
- Takseni obveznik;
- Plaćanje takse;
- Oslobađanje od plaćanja takse;
- Zastarijevanje plaćanja takse i povrat viška uplaćene takse;
- DIGITALIZACIJE ARHIVSKE GRAĐE (uloga, postupak uvođenja, značaj kao i prednosti, organizacija arhivskog prostora;
- Izrada liste kategorija registraturne građe s rokovima čuvanja i njena primjena;
- Registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe;
- Postupak sa osjetljivom arhivskom građom, arhiviranje predmeta iz postupka javnih nabavke, tend. dokumentacija, ugovori, stečajna dokumentacija, dokumentacija iz privatizacije, ugovori, projekti kao i dokumantacija iz programskih aktivnosti institucije i sl;
- Svrha i način vođenja arhivske knjige;
- Izrada topografskog vodiča;
- Odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe;
- Izdavanje arhivske građe i reversi;
- Digitalizacija arhiva
- Preuzimanje arhivske i registraturne građe;
- Vježbe – sačinjavanje arhivskog štembilja, vođenje arhivske knjige, izrada popisa bezvrijedne registraturne građe;
POČETAK SAVJETOVANJA: 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om.
180,00 KM po jednom učesniku;
165,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
130,00 KM po osobi za pretplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
Kotizacija uključuje (radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak, certifikat o uspješno odslušanom savjetovanju).SPECIJALNO SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA: Knjiga OSNOVE KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA, AUTORA: Emir Mehmedović, Edvin Šarić i Admir Hadrović, po cijeni od 75 KM.
Napomena:
Broj učesnika je ograničen i prilagođen preporukama kriznog štaba. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili na e-mail: info@apke.ba.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba PRIJAVA ili upitom putem e-maila: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
PRIJAVNI OBRAZAC
(NARUDŽBENICA)
- Naziv pravnog lica:_________________________________________________
- Adresa pravnog lica:________________________________________________
- Broj faxa:_________________________________________________________
- JIB pravnog lica:___________________________________________________
- Prijavljujemo: IME I PREZIME
1._______________________________________ 3.______________________________
2._______________________________________ 4.______________________________
NARUDŽBENICA ZA KNJIGU
OSNOVE KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA, broj primjeraka _____(upisati broj)
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________ 2021. godine Pečat i potpis odgovornog lica
PLAN I PROGRAM
Svrha obuke : Obuka uposlenika u cilju efikasnijeg i ispravnijeg vođenja kancelarijskog i arhivskog poslovanja u državnoj službi i pravnim licima Učesnici: Državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave kao i lica koja rade na arhivskim poslovima i pravnim licima Organizator: APKE – Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije Mjesto održavanja: Hotel „HOLLYWOOD“, Ilidža-Sarajevo Datum održavanja: 25.MART. 2021. godine DNEVNI RED OBUKE
početak 9:30 h
VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI: 9:00 -9:30 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA; 9:30- 11:00 PRVI BLOK NASTAVE: – Pozdravne riječi i uvodni dio seminara
– Tema po pozivu – interni i eksterni trener Agencije
11:00-11:30 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 11:30-12:50 DRUGI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu – eksterni trener Agencije
– Značaj kancelarijskog i arhivskog poslovanja
12:50-14:00 DUŽA PAUZA – RUČAK 14:00-15:30 TREĆI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu – eksterni trener Agencije
– Značaj pojedinačnih tema (diskusije sa učasnicima, pitanja i odgovori trenera
15:30- 15:45 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 15:45 – Sumiranje postignutih rezultata – ZAKLJUČCI