• feb
    17

    Time: 9:30

    Location: 17.2.2023. GODINE HOTEL „JELENA“ -  BANJA LUKA , 22.2.2023. GODINE HOTEL „MOSTAR“ -  MOSTAR, 24.2.2023. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ -  ILIDŽA

    SAVJETOVANJE IZ

    JAVNIH NABAVKI

     

    17.2.2023. GODINE HOTEL „JELENA“ –  BANJA LUKA

    22.2.2023. GODINE HOTEL „MOSTAR“ –  MOSTAR

    24.2.2023. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ –  ILIDŽA

    • PRIMJENA DONESENIH PODZAKONSKA AKTA IZ OBLASTI JAVNIH NABAVKI
    • DIREKTNI SPORAZUM
    • KONKURENTSKI ZAHTJEV
    • NABAVKA USLUGA IZ ANEKSA II ZJN
    • METODE ISPITAVANJA TRŽIŠTA (IZRADA METODOLOGIJE) ČLAN 14.a ZJN
    • IZRADA PLANA ILI PRIVREMENOG PLANA NABAVKI ČLAN 17. ZJN
    • IZRADA I DONOŠENJE PRAVILNIKA O JAVNIM NABAVKAMA ČLAN 13. STAV 3. ZJN
    • IZRADA REVIZIONE KLAZULE U TD U SKLADU SA ČLANOM 72. stav 5. ZJN
    • UGOVORI PO IZUZEĆU ČLAN 10a DO ČLANA 10f ZJN
    • AKTUELNA RJEŠENJA URŽ-A KOJA SE ODNOSE NA OSNOVANE I NEOSNOVANE ŽALBE (dobri i loši primjeri)
    • AKTUELNA MIŠLJENJA AJN (POJEDINAČNO PO TEMAMA) VEZANO ZA PRIMJENU SVIH NOVINA ZIDZJN

     Cijeneći da i danas ostaju određene nejasnoće kao što su, primjena i prag postupaka male vrijednosti, nabavka usluga iz aneksa II, metode provjere tržišta, opis poslova službenika za javne nabavke, podjele nabavke na lotove, institut plana nabavke i privremenog plan nabavke kao i situacije u kojim slučajevima se ponuđači mogu isključiti iz postupaka javnih nabavki i dr.

    Agencija za pravni konsalting i edukaciju (APKE) Sarajevo, Vas ovim putem poziva na savjetovanje o najnovijim izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama.

    Savjetovanje je namijenjeno: Uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, advokatima, privrednim subjektima, osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki, rukovodiocima, sekretarima organizacija, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama.

    PREDAVAČI: 

    Nataša Golić –Član URŽ-a, certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH;

    Dražen Vidaković, dipl.iur. Agencija za javne nabavke BiH, UNDP ekspert iz oblasti zelenih javnih nabavke šef radne grupe za normativno-pravne poslove u Agenciji za javne nabavke BIH, ovlašteni predavač iz oblasti javnih nabavki i konsultant iz oblasti javnih nabavki.

    Kemal Muhamedović, dipl. oec- razvoj poslovnih informacionih sistema, IT sektor – Agencija za javne nabavke BiH, Administrator portala e-nabavke (www.ejn.gov.ba)

    Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;

    Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH, ekspert na listama Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Kantona Sarajevo iz oblasti javnih nabavki i oblasti koje mogu biti predmet javnih nabavki.

    TEME:

    • PRIMJENA DONESENIH PODZAKONSKA AKTA IZ OBLASTI JAVNIH NABAVKI (Pravilnik o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II Zakona o javnim nabavkama, i dvije odluke koje uređuju izjave iz člana 50. i 51. Zakona o javnim nabavkama)
    • DIREKTNI SPORAZUM
    • Da li se i za provođenje direktnog sporazuma mora provoditi prethodna provjera tržišta?
    • Redoslijed aktivnosti za provođenje direktnog sporazuma
    • Vrijednosni pragovi i cijepanje javne nabavke u direktnom sporazumu
    • Planiranje nabavke putem direktnog sporazuma
    • Primjena Portala javnih nabavki u provođenju direktnog sporazuma
    • Zaključenje direktnog sporazuma
    • Interna pravila u provođenju direktnog sporazuma
    • KONKURENTSKI ZAHTJEV
    • Redoslijed aktivnosti u provođenju konkurentskog zahtjeva
    • Priprema TD (pojednostavljena TD u konkurentskom zahtjevu, šta to podrazumijeva)
    • Rokovi za provođenje konkurentskog zahtjeva nakon početa primjene ZIDZJN?
    • Skraćeni žalbeni rokovi
    • NABAVKA USLUGA IZ ANEKSA II ZJN
    • Identifikacija usluga iz Aneksa II Zakona
    • Razlika između neprioritetnih i društvenih i drugih posebnih usluga
    • Postupak javne nabavke usluga iz Aneksa II ZJN
    • Postupak pravne zaštite
    • Praktična radionica: Nabavka hotelskih usluga i usluga stručnog usavršavanja

     

    • OBAVEZA ISPITAVANJA TRŽIŠTA (IZRADA METODOLOGIJE) ČLAN 14.a ZJN
    • Šta je predmet provjere
    • Način provjere
    • Pregled
    • Rezultati ankete
    • Sačinjavanje službene zabilješke
    • Vrste dokaza i služenih zabilješki koje su prihvatljive kao dokaz istraživanja tržišta
    • Izrada modela metodologije na savjetovanju

     

    • IZRADA PLANA ILI PRIVREMENOG PLANA NABAVKI ČLAN 17. ZJN
    • Osnovni elementi plana te unošenje istog u informacioni sistem e – nabavke
    • Predmet javne nabavke
    • Brojčana oznaka i naziv predmeta nabavke iz jedinstvenog riječnika javnih nabavki jrjn (cpv kod)
    • Procijenjena vrijednost
    • Da li se predmet dijeli na lotove
    • Vrsta postupka ugovaranja
    • Da li će biti zaključen ugovor o javnoj nabavci ili okvirni sporazum
    • Period trajanja ugovora o javnoj nabavci ili okvirnog sporazuma,
    • Okvirni datum pokretanja i zaključenja postupka
    • Izvor finansiranja
    • Podatak za koju godinu se plan donosi
    • Dodatne napomene

     

    • IZRADA I DONOŠENJE PRAVILNIKA O JAVNIM NABAVKAMA ČLAN 13. STAV 3. ZJN
    • Osnovni elementi
    • Šta se istim treba urediti
    • Organizacija postupanja
    • Pitanja koja bi tebalo normirati u internom aktu
    • Način usvajanja
    • Primjer normativnih rješenja određenih pitanja
    • Odgovornosti rukovodica zadužene službe/sektora za pripremu poziva i tenderske dokumentacije
    • Izvršioci
    • Službenik/ci za javne nabavke
    • Komisija za javne nabavke
    • Ovlaštene osobe za potpisivnje ugovora i pratećih dokumenata
    • Ovlaštene osobe za praćenje realizacije ugovora
    • Odgovorno lice ispred Ugovornog organa za nadzor nad primjenom pravilnika
    • Odgovorno lice za arhivske poslove
    • Rokovi unutar pravilnika
    • Rok donošenja

     

    • IZMJENA UGOVORA I IZRADA REVIZIONE KLAZULE U TD U SKLADU SA ČLANOM 75. stav 2. ZJN
    • Obaveznost ugovornih organa za definisanje revizione klauzule u TD
    • Modeli revizionih klauzula prema praksi država članica EU
    • Reviziona klauzula u slučaju zakonske izmjene cijena i akciza
    • Revizione klauzule za ostale promjene koje se cijene uz korištenje indeksacije cijena
    • Praksa Evropskog suda pravde o izmjeni cijena tokom izvršenja ugovora

     

    • UGOVORI PO IZUZEĆU ČLAN 10a DO ČLANA 10f ZJN
    • Zakonski osnov za provođenje postupka javne nabavke;
    • Predmet javne nabavke;
    • Procjena vrijednost javne nabavke;
    • Podaci o izvoru – načinu finansiranja
    • Opšta pravila o izuzeću
    • Odluka o pokretanju postupka i izuzeću od primjene ZJN
    • Primjena načela/principa javnih nabavki u nabavkama koje su izuzete od primjene ZJN
    • Primjena ostalih propisa
    • Internalizirani ugovori
    • Horizontalni ugovori (dodjela ugovora drugom ugovornom organu)
    • Vertikalni ugovori (dodjela ugovora javnom preduzeću)

     

    • SLUŽBENIK ZA JAVNE NABAVKE
    • Poslovi službenika za javne nabavke šta mogu uključivati

     

    • UPOZNAVANJE SA AKTUELNIM MIŠLJENJIMA AJN (POJEDINAČNO PO TEMAMA) VEZANO ZA PRIMJENU SVIH NOVINA ZIDZJN

     

    • UPOZNAVANJE SA AKTUELNIM RJEŠENJIMA URŽ-A KOJA SE ODNOSE OSNOVANE I NEOSNOVANE ŽALBE.
    • Najčešće greške koje prave UO kod pripreme TD a što bude osnov za žalbu
    • Primjeri loše TD zbog kojih je URŽ poništavao postupke
    • Pozitivni primjeri TD i cijelog postupka zbog kojih je URŽ odbijao žalbe žalitelja kao neosnovane

     

    • BITNE IZMJENE U PROVOĐENJU DIREKTNOG SPORAZUMA I KONKURENTSKOG ZAHTJEVA, KAO I SISTEMU PRAVNE ZAŠTITE I AKTIVNE LEGITIMACIJA
    Ø  ELEKTRONSKA PODRŠKA JAVNIM NABAVKAMA
    • Plan nabavki na portalu JN
    • Postupak za usluge iz Aneksa II
    • Notifikacije u slučaju zaprimljene žalbe
    • Direktni sporazum – poziv za dostavu ponuda/slanje ponuda putem sistem e-nabavke
    • Objava osnovnih elemenata ugovora
    • Objava poziva za pregovarački postupak bez objave obavještenja (provođenje svih faza putem portala JN)
    • Objava obavještenja o dodjeli ugovora/godišnjeg obavještenja za konkurentski postupak

     

    VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba

     
    POČETAK SVIH SAVJETOVANJA: u 9:30 h

    KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-a:

    190,00 KM po jednom učesniku;

    170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

    150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA

    KOTIZACIJA UKLJUČUJE:

    Radni materijal, Welcome paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalni nadzor, wireless-internet, certifikat o učešću na savjetovanju, konsultacije u oblasti javnih nabavki u trajanju od mjesec dana nakon savjetovanja, u elektronskoj formi word verziji model internog pravilnika i model motodologije za istraživanje tržišta, drugostepena rješenja URŽ na aktuelne osnovane žalbe i dr..

     

    SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:

    1. Priručnik o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa CD-om i zvučnim objašnjanjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 50 KM.

     Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici kao i uposlenici iz realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba  

    Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka savjetovanja – molimo Vas da nas o tome ranije obavijestite.

     Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

     

    PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

    (ZAOKRUŽITI GRAD)

    Banja Luka, Mostar, Sarajevo

    Naziv pravnog lica:_________________________________________________

    Adresa pravnog lica:________________________________________________

    Broj faxa:_________________________________________________________

    JIB pravnog lica:___________________________________________________

    Prijavljujemo IME I PREZIME

     

    1._______________________________________ 4._______________________________________

    2._______________________________________ 5._______________________________________

    3._______________________________________ 6._______________________________________

     

    NARUDŽBENICA ZA

    Priručnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu sa CD-om

    Broj primjeraka koji želite naručiti: ______________ (upisati broj)

     

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

     

     

    Dana___________2023. godine                                                         Pečat i potpis odgovornog lica

     

    PLAN I PROGRAM

     

    Svrha obuke : Odgovornost ugovornih organa i ponuđača u procesu realizacije, novine u javnim nabavkama, primjeri dobre i loše prakse
    Učesnici: Uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke;
    Organizator: APKE – Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo
    Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije
    Vrijeme i mjesto održavanja: 17.2.2023. GODINE HOTEL „JELENA“ –  BANJA LUKA

    22.2.2023. GODINE HOTEL „MOSTAR“ –  MOSTAR

    24.2.2023. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ –  ILIDŽA

     

    DNEVNI RED OBUKE

    početak 9:30 h

     

     

    VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI:
    9:00 -9:30 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA;
    9:30- 11:00 PRVI BLOK NASTAVE:

    –          Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja

    –          Tema po pozivu interni trener Agencije

    11:00-11:15 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE
    11:15-12:45 DRUGI BLOK NASTAVE:

    –          Tema po pozivu eksterni trener Agencije

    12:45-13:45 PAUZA – RUČAK
    13:45-15:00

     

    TREĆI BLOK NASTAVE:

    –          Tema po pozivu eksterni trener Agencije

    –          Bitnosti

    15:00-16:00 ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA, PAUZA UZ KAFU