-
nov18
POZIV NA ZAVRŠNO SAVJETOVANJE ZA 2020 GODINU
ELEKTRONSKE JAVNE NABAVKE
PROMOCIJA KNJIGE POSTUPAK UGOVARANJA JAVNE NABAVKE
AKTUELNA PITANJA U JAVNIM NABAVKAMA UGOVRNIH ORGANA I PONUĐAČA
U PROCESU REALIZACIJE JAVNE NABAVKE
PRAKSA (primjeri rješenja)
18. NOVEMBAR 2020. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ – ILIDŽA
Pravilnost provođenja javnih nabavki jedan je od najbitnijih segmenata poslovanja svakog ugovornog organa i ponuđača. Prema tome, od izuzetnog značaja je uspješnost definisanja realizacije potpisanog ugovora, kroz rješavanje problema tokom realizacije ugovora, koji je ujedno i put do instrumenta obezbjeđenja u realizaciji ugovora.
Uvođenje i usvajanje novih metoda i vještina javnih nabavki kao i vrednovanje efikasnijeg provođenja javnih nabavki podrazumjeva pravilno provođenje javnih nabavki kao jedan od najbitnijih segmenata poslovanja svakog ugovornog organa i ponuđača. Krajnji rezultat jeste smanjenje grešaka koje se često dešavaju u praksi javnih nabavki, pa sve do povečanja konkurentske prednosti na tržištu javnih nabavki.
Shodno navedenoj problematici na ovom savjetovanju će biti objašnjen način realizacije i izazovi kod ugovora o javnoj nabavci, odgovornost ugovornih organa i ponuđača u procesu realizacije, kašnjenja u realizaciji ugovora i realizaciji ugovornih obaveza, pregovarački postupak, strategija pregovaranja kada je ugovor o javnoj nabavci ništavan, žalbeni postupak u javnim nabavkama sa primjerima iz prakse UGOVORNIH ORGANA, PONUĐAČA, mišljenjima i stavovima Agencije za javne nabavke, Ureda za razmatranje žalbi i suda BiH, Ureda za reviziju, kao i neophodnim radnjama plana nabavki za 2020. godinu, kao i eventualnim izmjenama i dopunama Zakona koje nas očekuju do kraja tekuće godine.
Savjetovanje je namijenjeno: Uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, privrednim subjektima, osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki, rukovodiocima, sekretarima organizacija, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH”, broj 39/14).
Temeljem izloženog, pozvali smo vrlo iskusne predavače na veliko stručno savjetovanje iz oblasti javnih nabavki uz akcenat na praktične primjere iz njihove prakse.
PREDAVAČI:
Doc .dr. Nermin Lapandić – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;
Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat-Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;
Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH.
Kemal Muhamedović, dipl. oec- razvoj poslovnih informacionih sistema, IT sektor – Agencija za javne nabavke BiH, Administrator portala e-nabavke (www.ejn.gov.ba)
TEME
PROMOCIJA KNJIGE POSTUPAK UGOVARANJA JAVNE NABAVKE
ELEKTRONSKE JAVNE NABAVKE ( E-AUKCIJA , ELEKTRONSKE PONUDE U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI)
- Uslovi za učešće u e-postupku
- Kreiranje elektronskog postupka
- Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku
- Formiranje i izmjena komisije za e-nabavke
- Tim ponuđača u e-postupku
- Generisanje enkripcijskog ključa za zaštitu ponude
- Kreiranje ponude
- Slanje elektronskih ponuda
- Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda
- Otkazivanje automatskog otvaranja ponuda i ponovno zakazivanje
- Evaluacija ponuda
- Izmjena rezultata evaluacije
- Javno otvaranje elektronskih ponuda na Portalu JN
- Zahtjev za ispravku računske greške
- Postavljanje pitanja za pojašnjenje ponude
- Obrazloženje neprirodno niske cijene
- E-aukcije u elektronskom postupku (nova logika kod podnošenja ponuda kod kriterija NC)
- Poništenje održane e-aukcije i ponovno zakazivanje od strane Ugovornog organa
- Preporuka za dodjelu/poništenje
- Prihvatanje/odbijanje preporuke od strane odgovorne osobe
- Donošenje i objavljivanje odluke o dodjeli/poništenju
- Priprema i dostavljanje elektronske ponude
PRIMJERI IZ PRAKSE UGOVORNIH ORGANA I PONUĐAČA
- Uočene nepravilnosti u postupcima javnih nabavki od strane Ureda za reviziju Institucija Bosne i Hercegovine i Federacije Bosne i Hercegovine i Republike Srpske (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2018. god., primjeri kršenja zakona, stavovi i preporuke ureda za buduće postupke javnih nabavki);
- Uticaj negativnog revizorskog izvještaja u dijelu javnih nabavki, i odgovrnosti rukovodioca/komisija (postupanje istražnih organa i tužilaštava po istim);
- Akcenat revizije u pustupku revidiranja predmeta iz javnih nabavki, najčešće greške ugovornih organa, praćenje realizacije ugovora;
- Praćenje postupaka javnih nabavki i realizacije ugovora;
- Prevencija korupcije i etika u oblasti javnih nabavki;
- Zabilješke za reviziju (internu i eksternu);
- Primjeri prakse UO;
- Primjeri prakse PONUĐAČA;
- Studija slučaja;
PREGOVARAČKI POSTUPAK BEZ OBJAVE OBAVJEŠTENJA
- Uslovi za primjenu pregovaračkog postupka bez objave obavještenja
- Način provođenja pregovaračkog postupka bez objave obavještenja
- Definisanje kvalifikacionih uslova u tenderskoj dokumentaciji
- Nabavka dodatnih i nepredviđenih radova, roba i usluga
- Praktičan prikaz dijagrama toka u pregovaračkom postupku
- Dobrovoljno ex ante obavještenje o transparentnosti
- Žalbeni postupak i rokovi za izjavljivanje žalbe u pregovaračkom postupku
JAVNE NABAVKE U VRIJEME POSEBNIH OKOLNOSTI
- Prekšajna i krivična odgovornost u postupcima javnih nabavke (rukovodioca – ostalih učesnika javnih nabavki ispred UO);
- Krivične i prekrašajne odgovornosti u segmentu izuzeća i pregovaračkih postupaka po ZJN;
- Razlika između krivične i prekšajne odgovornosti (kada jedna drugu isključuje);
- Rad komisija za nabavke u vanrednim okolnostima;
- Provođenje nabavki hitne prirode (nabavka potrebnih sredstava za vrijeme epidemije, više sile itd);
- Kako da Ugovorni organi riješe dileme o postupanju u nabavkama u vanrednim okolnostima (analiza kroz aktuelne nabavke „Respiratori“, pokretna bolnica, maske, rukavice i sl.)
PRIMJERI IZ PRAKSE UGOVORNIH ORGANA I PONUĐAČA
- Uočene nepravilnosti u postupcima javnih nabavki od strane Ureda za reviziju Institucija Bosne i Hercegovine i Federacije Bosne i Hercegovine i Republike Srpske (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2018. god., primjeri kršenja zakona, stavovi i preporuke ureda za buduće postupke javnih nabavki);
- Uticaj negativnog revizorskog izvještaja u dijelu javnih nabavki, i odgovrnosti rukovodioca/komisija (postupanje istražnih organa i tužilaštava po istim);
- Akcenat revizije u pustupku revidiranja predmeta iz javnih nabavki, najčešće greške ugovornih organa, praćenje realizacije ugovora;
- Praćenje postupaka javnih nabavki i realizacije ugovora;
- Prevencija korupcije i etika u oblasti javnih nabavki;
- Zabilješke za reviziju (internu i eksternu);
- Primjeri prakse UO;
- Primjeri prakse PONUĐAČA;
- Studija slučaja;
PLANIRANJE JAVNIH NABAVKI ZA 2021 GODINU
- Izrada plana nabavki za 2021. godinu
- Prilagođavanje tenderske dokumentacije novom načinu korištenja sistema E-nabavke
- Izmjene u radu komisije za javne nabavke u slučaju kada se dostavljaju elektronske ponude
- Izrada specifikacije za zaključenje okvirnog sporazuma
- Praćenje realizacije ugovora i okvirnog sporazuma, PREPORUKE REVIZIJE
VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba
POČETAK SAVJETOVANJA: u 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om:
165,00 KM po jednom učesniku;
140,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
120,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
(Radni materijal, Welkom paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalan nadzor, wireless-internet, korištenje saune, bazena i fitnes centra, certifikat o učešću na savjetovanju, primjeri rješenja URŽ-a i presuda SUDA BiH)
SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:
- Pravilnik o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa CD-om i zvučnim objašnjanjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 40 KM.
2. Knjiga postupak ugovaranja javne nabavke, AUTORA: Doc .dr. Nermin Lapandić, po cijeni od 68 KM. Priručnik i knjiga su bez uključenog PDV-a.Broj učesnika je ograničen i prilagođen preporukama kriznog štaba. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
- Naziv pravnog lica:_________________________________________________
- Adresa pravnog lica:________________________________________________
- Broj faxa:_________________________________________________________
- JIB pravnog lica:___________________________________________________
- Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________
2._______________________________________
3._______________________________________
4._______________________________________
NARUDŽBENICA ZA
Priručnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu sa CD-om.
- Broj primjeraka koji želite naručiti: ______________ (upišite broj)
Knjiga postupak ugovaranja javne nabavke.
- Broj primjeraka koji želite naručiti: ______________ (upišite broj)
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________2020. godine Pečat i potpis odgovornog lica