• nov
    18

    Time: 9:30

    Location: Sarajevo hotel HOLLYWOOD - ILIDŽA

     

    POZIV NA ZAVRŠNO SAVJETOVANJE ZA 2020 GODINU

    ELEKTRONSKE JAVNE NABAVKE

    PROMOCIJA KNJIGE POSTUPAK UGOVARANJA JAVNE NABAVKE

    AKTUELNA PITANJA U JAVNIM NABAVKAMA UGOVRNIH ORGANA I PONUĐAČA

    U PROCESU REALIZACIJE JAVNE NABAVKE

    PRAKSA (primjeri rješenja)

     18. NOVEMBAR 2020. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ – ILIDŽA

     

     
     

    Pravilnost provođenja javnih nabavki jedan je od najbitnijih segmenata poslovanja svakog ugovornog organa i ponuđača. Prema tome, od izuzetnog značaja je uspješnost definisanja realizacije potpisanog ugovora, kroz rješavanje problema tokom realizacije ugovora, koji je ujedno i put do instrumenta obezbjeđenja u realizaciji ugovora.

     

    Uvođenje i usvajanje novih metoda i vještina javnih nabavki kao i vrednovanje efikasnijeg provođenja javnih nabavki podrazumjeva pravilno provođenje javnih nabavki kao jedan od najbitnijih segmenata poslovanja svakog ugovornog organa i ponuđača. Krajnji rezultat jeste smanjenje grešaka koje se često dešavaju u praksi javnih nabavki, pa sve do povečanja konkurentske prednosti na tržištu javnih nabavki.

     

    Shodno navedenoj problematici na ovom savjetovanju će biti objašnjen način realizacije i izazovi kod ugovora o javnoj nabavci, odgovornost ugovornih organa i ponuđača u procesu realizacije, kašnjenja u realizaciji ugovora i realizaciji ugovornih obaveza, pregovarački postupak, strategija pregovaranja kada je ugovor o javnoj nabavci ništavan, žalbeni postupak u javnim nabavkama sa primjerima iz prakse UGOVORNIH ORGANA, PONUĐAČA, mišljenjima i stavovima Agencije za javne nabavke, Ureda za razmatranje žalbi i suda BiH, Ureda za reviziju, kao i neophodnim radnjama plana nabavki za 2020. godinu, kao i eventualnim izmjenama i dopunama Zakona koje nas očekuju do kraja tekuće godine.

     

    Savjetovanje je namijenjeno: Uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, privrednim subjektima, osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki, rukovodiocima, sekretarima organizacija, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH”, broj 39/14).

     

    Temeljem izloženog, pozvali smo vrlo iskusne predavače na veliko stručno savjetovanje iz oblasti javnih nabavki uz akcenat na praktične primjere iz njihove prakse.

     

    PREDAVAČI: 

    Doc .dr. Nermin Lapandić – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;

    Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat-Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;

    Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH.

    Kemal Muhamedović, dipl. oec- razvoj poslovnih informacionih sistema, IT sektor – Agencija za javne nabavke BiH, Administrator portala e-nabavke (www.ejn.gov.ba)

     

    TEME

     

    PROMOCIJA KNJIGE POSTUPAK UGOVARANJA JAVNE NABAVKE

      

    ELEKTRONSKE JAVNE NABAVKE ( E-AUKCIJA , ELEKTRONSKE PONUDE U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI)

    • Uslovi za učešće u e-postupku
    • Kreiranje elektronskog postupka
    • Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku
    • Formiranje i izmjena komisije za e-nabavke
    • Tim ponuđača u e-postupku  
    • Generisanje enkripcijskog ključa za zaštitu ponude
    • Kreiranje ponude
    • Slanje elektronskih ponuda
    • Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda
    • Otkazivanje automatskog otvaranja ponuda i ponovno zakazivanje
    • Evaluacija ponuda
    • Izmjena rezultata evaluacije
    • Javno otvaranje elektronskih ponuda na Portalu JN
    • Zahtjev za ispravku računske greške
    • Postavljanje pitanja za pojašnjenje ponude
    • Obrazloženje neprirodno niske cijene
    • E-aukcije u elektronskom postupku (nova logika kod podnošenja ponuda kod kriterija NC)
    • Poništenje održane e-aukcije i ponovno zakazivanje od strane Ugovornog organa
    • Preporuka za dodjelu/poništenje
    • Prihvatanje/odbijanje preporuke od strane odgovorne osobe
    • Donošenje i objavljivanje odluke o dodjeli/poništenju
    • Priprema i dostavljanje elektronske ponude

    PRIMJERI IZ PRAKSE UGOVORNIH ORGANA I PONUĐAČA

    • Uočene nepravilnosti u postupcima javnih nabavki od strane Ureda za reviziju Institucija Bosne i Hercegovine i Federacije Bosne i Hercegovine i Republike Srpske (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2018. god., primjeri kršenja zakona, stavovi i preporuke ureda za buduće postupke javnih nabavki);
    • Uticaj negativnog revizorskog izvještaja u dijelu javnih nabavki, i odgovrnosti rukovodioca/komisija (postupanje istražnih organa i tužilaštava po istim);
    • Akcenat revizije u pustupku revidiranja predmeta iz javnih nabavki, najčešće greške ugovornih organa, praćenje realizacije ugovora;
    • Praćenje postupaka javnih nabavki i realizacije ugovora;
    • Prevencija korupcije i etika u oblasti javnih nabavki;
    • Zabilješke za reviziju (internu i eksternu);
    • Primjeri prakse UO;
    • Primjeri prakse PONUĐAČA;
    • Studija slučaja;

     

    PREGOVARAČKI POSTUPAK BEZ OBJAVE OBAVJEŠTENJA

    • Uslovi za primjenu pregovaračkog postupka bez objave obavještenja
    • Način provođenja pregovaračkog postupka bez objave obavještenja
    • Definisanje kvalifikacionih uslova u tenderskoj dokumentaciji
    • Nabavka dodatnih i nepredviđenih radova, roba i usluga
    • Praktičan prikaz dijagrama toka u pregovaračkom postupku
    • Dobrovoljno ex ante obavještenje o transparentnosti
    • Žalbeni postupak i rokovi za izjavljivanje žalbe u pregovaračkom postupku

     

    JAVNE NABAVKE U VRIJEME POSEBNIH OKOLNOSTI

    • Prekšajna i krivična odgovornost u postupcima javnih nabavke (rukovodioca – ostalih učesnika javnih nabavki ispred UO);
    • Krivične i prekrašajne odgovornosti u segmentu izuzeća i pregovaračkih postupaka po ZJN;
    • Razlika između krivične i prekšajne odgovornosti (kada jedna drugu isključuje);
    • Rad komisija za nabavke u vanrednim okolnostima;
    • Provođenje nabavki hitne prirode (nabavka potrebnih sredstava za vrijeme epidemije, više sile itd);
    • Kako da Ugovorni organi riješe dileme o postupanju u nabavkama u vanrednim okolnostima (analiza kroz aktuelne nabavke „Respiratori“, pokretna bolnica, maske, rukavice i sl.)

     

    PRIMJERI IZ PRAKSE UGOVORNIH ORGANA I PONUĐAČA

    • Uočene nepravilnosti u postupcima javnih nabavki od strane Ureda za reviziju Institucija Bosne i Hercegovine i Federacije Bosne i Hercegovine i Republike Srpske (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2018. god., primjeri kršenja zakona, stavovi i preporuke ureda za buduće postupke javnih nabavki);
    • Uticaj negativnog revizorskog izvještaja u dijelu javnih nabavki, i odgovrnosti rukovodioca/komisija (postupanje istražnih organa i tužilaštava po istim);
    • Akcenat revizije u pustupku revidiranja predmeta iz javnih nabavki, najčešće greške ugovornih organa, praćenje realizacije ugovora;
    • Praćenje postupaka javnih nabavki i realizacije ugovora;
    • Prevencija korupcije i etika u oblasti javnih nabavki;
    • Zabilješke za reviziju (internu i eksternu);
    • Primjeri prakse UO;
    • Primjeri prakse PONUĐAČA;
    • Studija slučaja;

     

    PLANIRANJE JAVNIH NABAVKI ZA 2021 GODINU

    • Izrada plana nabavki za 2021. godinu
    • Prilagođavanje tenderske dokumentacije novom načinu korištenja sistema E-nabavke
    • Izmjene u radu komisije za javne nabavke u slučaju kada se dostavljaju elektronske ponude
    • Izrada specifikacije za zaključenje okvirnog sporazuma
    • Praćenje realizacije ugovora i okvirnog sporazuma, PREPORUKE REVIZIJE

    VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba

     

    POČETAK SAVJETOVANJA: u 9:30 h

     

    KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om:

    165,00 KM po jednom učesniku;

    140,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

    120,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA

     

    KOTIZACIJA UKLJUČUJE:

    (Radni materijal, Welkom paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalan nadzor, wireless-internet, korištenje saune, bazena i fitnes centra, certifikat o učešću na savjetovanju, primjeri rješenja URŽ-a i presuda SUDA BiH)

     

    SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:

    1. Pravilnik o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa CD-om i zvučnim objašnjanjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 40 KM.

    2.    Knjiga postupak ugovaranja javne nabavke, AUTORA: Doc .dr. Nermin Lapandić, po cijeni od 68 KM. Priručnik i knjiga su bez uključenog PDV-a.Broj učesnika je ograničen i prilagođen preporukama kriznog štaba. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.  

    Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

    Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

      

     

    PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

     

    • Naziv pravnog lica:_________________________________________________
    • Adresa pravnog lica:________________________________________________
    • Broj faxa:_________________________________________________________
    • JIB pravnog lica:___________________________________________________
    • Prijavljujemo IME I PREZIME

     

    1._______________________________________

    2._______________________________________

    3._______________________________________

    4._______________________________________

     

    NARUDŽBENICA ZA

     

    Priručnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu sa CD-om.

     

    • Broj primjeraka koji želite naručiti: ______________ (upišite broj)

     

    Knjiga postupak ugovaranja javne nabavke.

     

    • Broj primjeraka koji želite naručiti: ______________ (upišite broj)

     

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

               

     

     

     

    Dana___________2020. godine                                                           Pečat i potpis odgovornog lica