-
mar24
JAVNE NABAVKE
VELIKO STRUČNO SAVJETOVANJE
PETAK 24. 3. 2017. godine, HOTEL “EUROPE”, 71000 Sarajevo
Temeljem iznesenih zahtjeva od predstavnika ugovornih organa i ponuđača, na stručnim savjetovanjima tokom 2016. i 2017. godine u organizaciji ove Agencije, a koji se odnose na primjenu Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH”, broj 39/14) kao i donesenih podzakonskih akata, ovim putem Vas pozivamo na veliko stručno savjetovanje u oblasti javnih nabavki.
PREDAVAČI:
- Ilma Mehić-Jusufbašić – član Ureda za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine
- Sanja Ćubela dipl. pravnik, direktorica filijale Mostar Agencije za javne nabavke BiH;
- Nedžad Hajtić dipl.ecc, viši revizor u Uredu za reviziju institucija BiH;
- Almin Vehabović dipl.ing.inf.teh, ekspert za elektronske javne nabavke, AJN BIH;
- iur. Edvin Šarić dipl. pravnik, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH;
- Anes Kaleta dipl. pravnik, Certificirani trener Agencije;
TEME:
- PROVOĐENJE E – AUKCIJE U SISTEMU JAVNIH NABAVKI DEMONSTRACIJA (pravila kojih se trebaju pridržavati ugovorni organi i ponuđači u načinu korištenja E-aukcije, Zakazivanje i provođenje e-Aukcije u slučaju kriterija “najniža cijena” i “ekonomski najpovoljnija ponuda”, izmjena i otkazivanje e-Aukcije; zakazivanje i provođenje e-Aukcije u postupcima koji su podijeljeni na lotove, generisanje izvještaja o toku i završetku e-Aukcije, koji akti se donose u e-Aukciji, objašnjenje validacija u e-Aukciji;
- UOČENE NEPRAVILNOSTI U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI OD STRANE UREDA ZA REVIZIJU INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2016. god., primjeri kršenja Zakona, stavovi i preporuke Ureda za buduće postupke javnih nabavki);
- RAD DRUGOSTEPENOG ORGANA PO ŽALBI (iskustva iz prakse i najčešće greške koje prave UO kod pripreme tehničke specifikacije, primjeri loše prakse UO zbog kojih je urž poništavao postupke);
- PRIMJERI IZ PRAKSE I STEPEN ODGOVORNOSTI RUKOVODIOCA I KOMISIJA U SLUČAJU NEGATIVNOG REVIZORSKOG IZVJEŠTAJA U DIJELU JAVNIH NABAVKI;
- ŠTA ČLANOVI KOMISIJE MORAJU POŠTIVATI U SVOM RADU (rad komisije za javne nabavke, zamjenski članovi, mogućnosti članova komisije za nabavke u malim ugovornim organima, kvorum, odgovornost članova komisije za javne nabvake, stav revizije);
- PRAVNA ZAŠTITA U POSTUPKU JAVNE NABAVKE postupak ugovornog organa po žalbi, zahtjev za uvid u dokumentaciju, sam postupak od podnošenja zahtjeva do kopiranja akata, postupak URŽ-a po žalbi, upravni spor i njegov uticaj na sam postupak nabavke, uticaj presude suda BiH kojim se tužba uvažava.
- INTERESANTNA PITANJA KOJA SU POSTAVLJALI UGOVORNI ORGANI I PONUĐAČI AGENCIJI ZA JAVNE NABAVKE (odgovori, isticanje najčešćih greški u postupcima javnih nabavki)
POČETAK SEMINARA: Registracija od 9:00 do 9:30 početak u 9:30 h
ZAŠTO JE BITNO DA PRISUSTVUJETE SAVJETOVANJU?!
- ZATO što ćete od ključnih osoba i referentnih predavača dobiti jasne upute oko korištenja E – aukcije uz prezentaciju svih koraka odnosno pravila kojih se trebaju pridržavati ugovorni organi i ponuđači u načinu korištenja E-aukcije, zakazivanje, izmjena i otkazivanje E- aukcije, te da u svom radu u toku 2017. godine i dalje, identificirate i spriječite potencijalne greške;
- ZATO što će predavači koji rade na praćenju i primjeni normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, konkretno predstavnik Ureda za reviziju, također ukazati na uočene nepravilnosti u 2016. godini te dati stavove i preporuke za buduće postupke javnih nabavki u cilju izbjegavanja kršenja normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i podzakonskih provedbenih propisa;
- ZATO što će predavači koji rade na praćenju i primjeni normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, konkretno predstavnici Agencije za javne nabavke BiH i Ureda za razmatranje žalbi ukazati na dosad uočene greške u postupcima kao i kršenje normi uz isticanje i navođenje jasnih primjera iz monitoringa i postupanja po žalbama;
- ZATO što će predavači kao lica iz prakse, istaknuti sve dobre i loše primjere iz prakse i dati prijedloge.
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE:
Po učesniku 185,00 KM, za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta kotizacija iznosi 165,00 KM po učesniku.
U cijenu kotizacije uključen je PDV.
KOTIZACIJA UKLJUČUJE: Radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak, certifikat o učešću na savjetovanju. Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) modeli svih akata neophodnih za postupke javnih nabavki, Interne procedure za složene/velike ugovorne organe i Interne procedure za jednostavne/male ugovorne organe.
Pozivamo vas na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba ili upitima na E-mail: info@apke.ba Za više informacija pozovite info telefon 033/472-317, 061/849-330.
NAPOMENA: Za učesnike smo obezbijedili na cesijama između predavanja kafe pauze sa predavačima na kojim možete iznijeti svoje probleme i dileme.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA) •
Naziv pravnog lica:_________________________________________________•
Adresa pravnog lica:________________________________________________•
Broj faxa:_________________________________________________________•
JIB pravnog lica:___________________________________________________•
Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________
2._______________________________________
3._______________________________________
4._______________________________________
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Broj učesnika je ograničen.
Pečat i potpis odgovornog lica
VELIKO SAVJETOVANJE
JAVNE NABAVKE
Svrha obuke : JAVNE NABAVKE 24.3. 2017. godine,
Učesnici: Državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave kao i lica koja rade na navednim poslovima u pravnim licima Organizator: APKE – Agencija za pravni konsalting i edukaciji Sarajevo Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije Mjesto održavanja: Sarajevo, HOTEL: EUROPE Ul. Vladislava Skarića 5, Općina Stari Grad, 71000 Sarajevo Datum održavanja: PETAK 24.3. 2017. godine,
DNEVNI RED OBUKEpočetak 9:30 h
VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI: 9:00 -9:30 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA; 9:30- 11:00 PRVI BLOK NASTAVE: – Pozdravne riječi i uvodni dio seminara
– Tema po pozivu – eksterni trener Agencije (REVIZORI)
11:00-11:55 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 11:15-12:45 DRUGI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu – interni trener Agencije i eksterni trener Agencije (REVIZORI)
12:45-13:45 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE– RUČAK 13:45-15:15 TREĆI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu -eksterni trener Agencije i interni trener Agencije (POMOĆNIK DIREKTORA AJN, INTERNI TRENERI)
– Bitnosti
15:15- 15:30 SUMIRANJE POSTIGNUTIH REZULTATA 15:30 – ZAKLJUČCI