-
okt06
APKE AGENCIJA ZA PRAVNI KONSALTING I EDUKACIJU
71000 SARAJEVO, Ul. Ramiza Salčina br.5,
Tel.: +387 (033) 472-317, 863-446 Fax.: +387 (033) 472-317, Mob.: +387 (061) 849-330
e-mail. info@apke.ba www.apke.ba
_________________________________________________________________________________________
VELIKA REGIONALNA SAVJETOVANJA IZ JAVNIH NABAVKI
TUZLA Hotel “TUZLA” 06.10. 2017. godine, (TUZLANSKI KANTON, POSAVSKI KANTON, BIJELJINA I BRČKO DISTRIKT)
SARAJEVO Hotel „HOLIDAY“ 20.10. 2017. godine, (SARAJEVSKI KANTON, BOSANSKOPODRINJSKI KANTON)
FOJNICA Hotel „NATURE“ 26. i 27. 10. 2017. godine, ( VELIKO ZAVRŠNO DVODNEVNO SAVJETOVANJE ZA 2017. GODINU ZA SVE NIVOE VLASTI UZ DODATNO UČEŠĆE SBK, ZDK, HNK, ZHK, USK, KANTONA 10 I BANJALUČKE REGIJE)
Cijeneći zahtjeve organa uprave kao i zahtjeve rukovodioca i predstavnika ponuđača, za detaljnijm obrađivanjem tema iz sistema javnih nabavki BIH uz poseban akcenat na REVIZIJU U JAVNIM NABAVKAMA, Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo je organizovala regionalna savjetovanja, a koji se odnose na primjenu Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj 39/14) kao i donesenih podzakonskih akata. S tim u vezi pozivamo vas na regionalna savjetovanje iz javnih nabavki uz akcenat na reviziju i primjere iz prakse.
TEME:
UOČENE NEPRAVILNOSTI U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI OD STRANE UREDA ZA REVIZIJU FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2016. i predrevizije 2017. god., primjeri kršanja Zakona, stavovi i preporuke Ureda za buduće postupke javnih nabavki);
UTICAJ NEGATIVNOG REVIZORSKOG IZVJEŠTAJA U DIJELU JAVNIH NABAVKI, I ODGOVRNOSTI RUKOVODIOCA/KOMISIJA (postupanje istražnih organa i tužilaštava po istim);
AKCENAT REVIZIJE U PUSTUPKU REVIDIRANJA PREDMETA IZ JAVNIH NABAVKI (najčešće greške ugovornih organa, praćenje realizacije ugovora)
PROVOĐENJE E - AUKCIJE U SISTEMU JAVNIH NABAVKI DEMONSTRACIJA (pravila i obaveze kojih se trebaju pridržavati ugovorni organi i ponuđači u načinu korištenja E-aukcije, zakazivanje i provođenje e-Aukcije u slučaju kriterija “najniža cijena” i “ekonomski najpovoljnija ponuda”, izmjena i otkazivanje e-Aukcije; zakazivanje i provođenje e-Aukcije u postupcima koji su podijeljeni na lotove, generisanje izvještaja o toku i završetku e-Aukcije, koji akti se donose u e-Aukciji, objašnjenje validacija u e-Aukciji, neprirodno niska cijena u postupku e-Aukcije;
PRAKTIČNI PRIMJERI IZ PRAKSE, GREŠKE KOD PRIPREME TEHNIČKE SPECIFIKACIJE, PRIMJERI LOŠE PRAKSE UGOVORNIH ORGANA ZBOG KOJIH JE URED ZA RAZMATARNJE ŽALBI PONIŠTAVAO PONIŠTAVAO POSTUPKE, samostalnost u provođenju postupaka javnih nabavki, odgovornosti rukovodioca, članova komisije u postupcima, uloga i značaj SLUŽBENE ZABILJEŠKE (kada i gdje se sastavlja da ima pravnu snagu);
KORACI U POSTUPKU JAVNE NABAVKE – Osnovne faze u provedbi jednog postupka javne nabavke: Pripremna faza; Faza provedbe postupka; Faza okončanja postupka; Faza ugovoranja; Završna faza; Pravna zaštita; Nabavke neprioritetnih usluga iz Aneksa II dio B, postupak ugovaranja; EJN nabavke nabavka neprioritetnih usluga (hotelske usluge, restorani, seminari, uz posebne primjere nabavki u javnim preduzećima bolnicama i školstvu, dodatno ugovaranje,
PRIJEDLOG IZMJENA I DOPUNA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA BIH KOJI SE OČEKUJE U 2018 GODINI, IZMJENE POSTOJEĆIH ČLANOVA I NOVE ZAKONSKE NORME I INSTITUTI;
RAD DRUGOSTEPENOG ORGANA PO ŽALBI (iskustva iz prakse i najčešće greške koje prave UO kod pripreme tehničke specifikacije, primjeri loše prakse UO zbog kojih je urž poništavao postupke);
PRAVNA ZAŠTITA U POSTUPKU JAVNE NABAVKE postupak ugovornog organa po žalbi, zahtjev za uvid u dokumentaciju, sam postupak od podnošenja zahtjeva do kopiranja akata, postupak URŽ-a po žalbi, upravni spor i njegov uticaj na sam postupak nabavke, uticaj presude suda BiH kojim se tužba uvažava, naknada troškova postupka;
ZAŠTO JE BITNO DA PRISUSTVUJETE - REGIONALNIM SAVJETOVANJIMA?!
- ZATO što će predavači koji rade na praćenju i primjeni normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, konkretno predstavnici Ureda za reviziju, također ukazati na uočene nepravilnosti u 2016. i predrevizije u 2017. godini te dati stavove i preporuke za buduće postupke javnih nabavki u cilju izbjegavanja kršenja normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i podzakonskih provedbenih propisa;
- ZATO što ćete od ključnih osoba i referentnih predavača dobiti jasne upute oko korištenja E - aukcije uz prezentaciju svih koraka odnosno pravila kojih se trebaju pridržavati ugovorni organi i ponuđači u načinu korištenja E-aukcije, zakazivanje, izmjena i otkazivanje E- aukcije, te da u svom radu u toku 2017. godine i dalje, identificirate i spriječite potencijalne greške;
- ZATO što će predavači koji rade na praćenju i primjeni normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, izlagati svoje primjere dobre i loše iz prakse, situacije u kojima su se nalazili, rješenja itd,
- ZATO što će predavači kao lica iz prakse dati primjere postupaka javnih nabavki i rješenja URŽ, a koja su u sudskim postupcima presudama Suda BiH poništena uz jasno isticanje dobrih i loših primjera iz prakse uz davanje prijedloga.
- ZATO što će Konsultan Agencije izložiti situacije i primjere negativnih revizorskih izvještaja u postupcima javnih nabavki, kao i postupanje nadležnih tužilaštava po istim (odgovornosti rukovodioca, članova komisije u postupcima).
VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva vaša pitanja i probleme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na info@apke.ba
PREDAVAČI:
Tuzla
Dževad Nekić glavni revizor Ureda za reviziju Federacije Bosne i Hercegovine;
Mag. iur. Edvin Šarić, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH
Miralem Kovačević, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH - ekspert za e-Aukcije i elektronske
Amir Rahmanović, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH - ekspert za e-Aukcije i elektronske
Anes Kaleta ,Certificirani trener Agencije-ekspert za javne nabavke u javnim preduzećima
Sarajevo
Jasmin Pilica, zamjenik glavnog revizora u Uredu za reviziju institucija BiH;
Dževad Nekić glavni revizor Ureda za reviziju Federacije Bosne i Hercegovine;
Nedžad Hajtić, viši revizor u Uredu za reviziju institucija BiH;
Ilma Mehić-Jusufbašić - član Ureda za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine
Sanja Ćubela, direktorica filijale Mostar Agencije za javne nabavke BiH;
Almin Vehabović, ekspert za elektronske javne nabavke u Agenciji za javne nabavke BIH;
Fojnica
Jasmin Pilica, zamjenik glavnog revizora u Uredu za reviziju institucija BiH;
Dževad Nekić glavni revizor Ureda za reviziju Federacije Bosne i Hercegovine;
Nedžad Hajtić, viši revizor u Uredu za reviziju institucija BiH;
Ilma Mehić-Jusufbašić - član Ureda za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine
Sanja Ćubela, direktorica filijale Mostar Agencije za javne nabavke BiH;
Almin Vehabović, ekspert za elektronske javne nabavke u Agenciji za javne nabavke BIH;
Mag. iur. Edvin Šarić, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH
Anes Kaleta ,Certificirani trener Agencije-ekspert za javne nabavke u javnim preduzećima
POČETAK SAVJETOVANJA:
Sva savjetovanja počinju u 9:30 h izuzev ZAVRŠNOG DVODNEVNOG koje počinje u 11:00 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):
180,00 KM po jednom učesniku;
150,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
120,00 KM po osobi za predplatnike na časopis “BH PROJEKTI I PROPISI”
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
(Radni materijal, Welkom paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalan nadzor, certifikat o učešću na savjetovanju).
Za učesnike ZAVRŠNOG SAVJETOVANJA U FOJNICI obezbijeđen je popust za smještaj. Prijavu i rezervaciju izvršiti na recepciji hotela NATURE tel. 030/547-500 ili na E-mail recepcija@ncf.ba sa pozivom na popust dogovoren od strane Agencije APKE Sarajevo sa upravom hotela, troškove smještaja snose učesnici.
Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na E-mail: info@apke.ba Za više informacija pozovite info telefon 033/863-446, 061/849-330.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
Naziv pravnog lica:_________________________________________________
Adresa pravnog lica:________________________________________________
Broj faxa:_________________________________________________________
JIB pravnog lica:___________________________________________________
Prijavljujemo IME I PREZIME
(ZAOKRUŽITI GRAD)
Tuzla - Sarajevo - Fojnica
1._______________________________________ 5.______________________________
2._______________________________________ 6.______________________________
3._______________________________________ 7.______________________________
4._______________________________________ 8.______________________________
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________2017 godine Pečat i potpis odgovornog lica
PLAN I PROGRAM
VELIKA REGIONALNA SAVJETOVANJA IZ JAVNIH NABAVKI
Svrha obuke :
ZAKON O JAVNIM NABAVKAMA
Učesnici:
Državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave svih nivoa vlasti kao i lica koja rade na navednim poslovima u pravnim licima
Organizator:
APKE - Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo
Izvođači:
Interni i eksterni treneri Agencije
Mjesto održavanja:
TUZLA Hotel “TUZLA” 06.10. 2017. godine,
SARAJEVO Hotel „HOLIDAY“ 20.10. 2017. godine,
FOJNICA Hotel „NATURE“ 26. i 27. 10. 2017. godine,
Datum održavanja:
TUZLA Hotel “TUZLA” 06.10. 2017. godine,
SARAJEVO Hotel „HOLIDAY“ 20.10. 2017. godine,
FOJNICA Hotel „NATURE“ 26. i 27. 10. 2017. godine,
DNEVNI RED OBUKE
TUZLA I SARAJEVO početak 9:30 h
FOJNICA registracija od 10:00 h do 11:00 h, početak prvog dana u 11:00 h dok za drugi dan plan i satnica je ista kao i za Tuzlu i Sarajevo kao u tabeli dole niže, uz izuzestak svečane večere i druženje uz muziku i zabavu u četvrtak navečer..
VRIJEME:
GLAVNI SADRŽAJI:
9:00 -9:30
DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA;
9:30- 11:00
PRVI BLOK NASTAVE:
Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja
Tema po pozivu interni trener Agencije
11:00-11:15
PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE
11:15-12:45
DRUGI BLOK NASTAVE:
Tema po pozivu eksterni trener Agencije
12:45-13:45
PAUZA - RUČAK
13:45-15:00
TREĆI BLOK NASTAVE:
Tema po pozivu eksterni trener Agencije
Bitnosti
15:00-16:00
PAUZA UZ KAFU