• mar
    17

    Time: 09:30h

    Location: Sarajevo, HOTEL: EUROPE, Ul. Vladislava Skarića 5, Općina Stari Grad 71000 Sarajevo

    SEMINAR IZ

     ARHIVSKOG I KANCELARIJSKOG  POSLOVANJA

    ZA SVE NIVOE VLASTI I DRUGE PRAVNE SUBJEKTE

     Petak 17.3.2017. godine, HOTEL: EUROPE,  Ul. Vladislava Skarića 5, 71000 Sarajevo

      PREDAVAČI: 

    •  Emir Mehmedović – glavni upravni inspektor u Ministarstvu pravde Bosne i Hercegovine;
    • dr. Šimun Novaković – zamjenik direktora Arhiva Bosne i Hercegovine;
    • Admir Hadrović – arhivist Arhiva Federacije BiH;

     ARHIVSKO POSLOVANJE

     TEME:

    •  Zakonska regulativa arhivskog poslovanja;
    • Arhivska terminologija – osnovni pojmovi;
    • Izrada liste kategorija registraturne građe s rokovima čuvanja i njena primjena;
    • Registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe;
    • Postupak sa osjetljivom arhivskom građom, arhiviranje predmeta iz postupka javnih nabavki tend. dokumentacija, ugovori, stečajna dokumentacija, dokumentacija iz privatizacije, ugovori, projekti kao i dokumantacija iz programskih aktivnosti institucije i sl;
    • Vođenje arhivske knjige;
    • Izrada topografskog vodiča;
    • Odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe;
    • Preuzimanje arhivske i registraturne građe;
    • Vježbe – sačinjavanje arhivskog štembilja, vođenje arhivske knjige, izrada popisa bezvrijedne registraturne građe.

    KANCELARIJSKO POSLOVANJE

    TEME:

    • Postupak uvođenja DMS-a (dokument menadžer sistem), uloga, značaj elektronskog upravljanja predmetima i dokumentima iz arhivskog i kancelarijskog poslovanja, zamjena manuelnog načina rada: prikupljanje (prijem, otvaranje, pregled), klasifikacija i evidentiranje ulaznih dokumentata, uvezivanje dokumenata po potrebi, distribucija dokumenata, obrada od strane nadležnih osoba, otpremanje dokumenata, čuvanje i arhiviranje.
    • Zakonska regulativa kancelarijskog poslovanja; Odluka o kancelarijskom poslovanju u institucijama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj 74/14), Uputstvo o načinu vršenja uredskog poslovanja u institucijama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj 30/15), Uredba o kancelarijskom poslovanju (“Službene novine Federacije BiH”, broj 20/98), Uputstvo o načinu vršenja kancelarijskog poslovanja u tijelima uprave i službama za upravu Federacije BiH (“Službene novine Federacije BiH”, br. 30/98,49/98 i 5/00);
    • Značaj kancelarijskog poslovanja u upravnom postupku (otvaranje, signiranje, zavođenje akata),
    • Upotreba FAKSIMILA na službenim aktima i ispravama (kad se može koristiti, odgovrnost za upotrebu i čuvanje, rizici, prestanak prava),
    • Pojam, sadržaj i značaj kancelarijskog poslovanja: primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje – signiranje pošte, zavođenje akata, razvođenje, otpremanje pošte itd;
    • Načela kancelarijskog poslovanja;
    • Značenje pojedinih termina u kancelarijskom poslovanju (akt, prilog, predmet, dosije, fascikl, pisarnica, arhiva); 

     POČETAK SEMINARA: 10:00 h  

    KOTIZACIJA: po učesniku 190,00 KM,  za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta kotizacija 170,00 KM.

    U cijenu kotizacije uključen je PDV.

    Kotizacija uključuje (radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak, certifikat o uspješno odslušanom seminaru). Program seminara i obrazac za on line prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba. Za više informacija pozovite info. telefon 033/472-317, 061/849-330. ili upitima na E-mail: info@apke.ba   

    ZAŠTO JE BITNO DA PRISUSTVUJETE SEMINARU?!

    • DA bi se upoznali o ulozi, značaju i postupku uvođenja elektronskog DMS sistema,
    • DA bi se upoznali o ispravnoj primjeni Odluke o kancelarijskom poslovanju u institucijama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj 74/14);
    • DA bi se upoznali o obaveznoj primjeni novog Uputstvo o načinu vršenja uredskog poslovanja u institucijama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj 30/15);
    • DA bi se registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe, izrada topografskog vodiča, odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe kao i preuzimanje arhivske i registraturne građe radilo ispravno i u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima;
    • DA bi se posao oko arhiviranja i čuvanja arhivske i registraturne građe radio u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima;
    • DA se pravilno evidentira, arhivska i registraturna građa nastala radom stvaraoca;
    • DA se pravilno vrši odabiranje arhivske iz registraturne građe;
    • DA se lakše dođe do tražene dokumentacije za praktične svrhe, kao i upoznavanje sa zakonskom regulativom koja se odnosi na arhivsku djelatnost u organima uprave i službama za upravu, kao i pravnim licima;
    • DA bi se upoznali sa dijelovima službenog akta (službenog dopisa, osnovnim dijelovima akta, pomoćnim dijelovi akta itd,);
    • DA bi se upoznali sa ulogom i značajem osnovne knjige evidencije u kancelarijskom poslovanju; (upisnik prvostepenih akata, upis. drugostepenih akata, djelovodnik predmeta i akata, djelovodnik za povjerljivu i strogo povjerljivu poštu, arhivska knjiga).

    PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

    •  Naziv pravnog lica:________________________________________________
    • Adresa pravnog lica:________________________________________________
    • Broj faxa:_______________________________________________________
    • JIB pravnog lica:__________________________________________________

    Prijavljujemo IME I PREZIME

    1. _______________________________________
    2. _______________________________________
    3. _______________________________________
    4. _______________________________________

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.       

    Broj učesnika je ograničen.

     Pečat i potpis odgovornog lica

     

    SEMINAR IZ

     ARHIVSKOG I KANCELARIJSKOG 

    POSLOVANJA ZA SVE NIVOE VLASTI I DRUGE PRAVNE SUBJEKTE

    Svrha obuke : Obuka uposlenika u cilju efikasnijeg i ispravnijeg vođenja kancelarijskog i arhivskog poslovanja u državnoj službi i pravnim licima
    Učesnici: Državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave kao i lica koja rade na arhivskim poslovima u pravnim licima

     

    Organizator: APKE – Agencija za pravni konsalting i edukaciji  Sarajevo
    Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije
    Mjesto održavanja: Sarajevo, HOTEL: EUROPE,  Ul. Vladislava Skarića 5, Općina Stari Grad  71000 Sarajevo

     

    Datum održavanja: 17.3.2017. godine (PETAK)

     


    DNEVNI RED OBUKE
    početak 10:00 h

    VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI:
    9:30 -10:00 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA;
    10:00- 11:30 PRVI BLOK NASTAVE:

    –          Pozdravne riječi i uvodni dio seminara 

    –          Tema po pozivu – interni trener Agencije

     

    11:30-11:45 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE
    11:45-12:50 DRUGI BLOK NASTAVE:

    –          Tema po pozivu – eksterni trener Agencije

    –          Bitnosti kancelarijskog i arhivskog poslovanja

     

    12:50-14:00 DUŽA PAUZA – RUČAK
    14:00-15:30

     

    TREĆI BLOK NASTAVE:

    –          Tema po pozivu –  eksterni trener Agencije

    –          Značaj pojedinačnih tema (diskusije sa učasnicima, pitanja i odgovori trenera

    15:30- 15:45 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE

     

    15:45 –          Sumiranje postignutih rezultata

    –          ZAKLJUČCI