-
okt13
Četvrtak 13.10.2016. godine, Hotel: EUROPE, 71000 Sarajevo
Uvažavajući stvarne potrebe i zahtjeve, ugovornih organa, odnosno članova komisija u istim, kao i lica čije su aktivnosti usko vezane za postupke nabavki, iznesene na predhodnim seminarima 2015. i 2016. godine u organizaciji ove Agencije, organizovali smo ovaj seminar s namjerom da pružimo praktičnu obuku i ponudimo konkretne odgovore odnosno riješimo vaše dileme u primjeni Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj 39/14) i novodonesenih podzakonskih akata na osnovu navedenog Zakona.
PREDAVAČI:
Dževad Nekić dipl. ecc, glavni revizor Ureda za reviziju Federacije Bosne i Hercegovine;
- Nedžad Hajtić dipl.ecc, viši revizor u Uredu za reviziju institucija BiH;
- Sanja Ćubela dipl. pravnik, direktorica filijale Mostar Agencije za javne nabavke BiH;
- iur. Edvin Šarić dipl. pravnik, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH;
- Anes Kaleta dipl. pravnik, Certificirani trener Agencije;
TEME:
– I dio – Početak seminara:
- UOČENE GREŠKE U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI OD STRANE UREDA ZA REVIZIJU INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2015. i 2016. god., primjeri kršanja Zakona, stavovi i preporuke Ureda za buduće postupke javnih nabavki)
- UOČENE GREŠKE U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI OD STRANE UREDA ZA REVIZIJU INSTITUCIJA U FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2015. i 2016. god., primjeri kršanja Zakona, stavovi i preporuke Ureda za buduće postupke javnih nabavki)
- USPOSTAVA EFIKASNOG SISTEMA INTERNIH KONTROLA PO SVIM FAZAMA PROCESA JAVNIH NABAVKI (planiranje, kreiranje specifikacija, kreiranje td, kvalifikacije, evaluacija, rad komisija, analiza ponuda, izbor ponuđača, sastavljanje ugovora, realizacija ugovora….)
- KORACI U POSTUPKU JAVNE NABAVKE – Osnovne faze u provedbi jednog postupka javne nabavke: Pripremna faza; Faza provedbe postupka; Faza okončanja postupka; Faza ugovoranja; Završna faza; Pravna zaštita; Nabavke neprioritetnih usluga iz Aneksa II dio B, postupak ugovaranja; EJN nabavke.
– II dio – Žalba, postupak prvostepenog organa (ugovornog organa) po žalbi, zahtjev za uvid u dokumentaciju, postupak URŽ-a po žalbi, upravni spor:
- PRAVNA ZAŠTITA U POSTUPKU JAVNE NABAVKE – žalba, postupak prvostepenog organa (ugovornog organa) po žalbi, zahtjev za uvid u dokumentaciju (sam postupak od podnošenja zahtjeva do kopiranja akata), postupak URŽ-a po žalbi, upravni spor i njegov uticaj na sam postupak nabavke, uticaj presude suda BiH kojim se tužba uvažava.
Pozivamo Vas da se prijavite na ovaj seminar, da se maksimalno uključite u diskusiju, te Vam dajemo mogućnost da nam pismeno dostavite sva vaša pitanja i iskustva, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na samom Seminaru.
Ni jedno pitanje nemojte smatrati nepotrebnim, jer ćete Vi riješiti svoje dileme, a istovremeno ćete i ostalim učesnicima seminara pružiti mogućnost da i oni rješe svoje.
POČETAK SEMINARA: Registracija od 9:00 do 9:30 početak u 9:30 h 2016. godine
ZAŠTO JE BITNO DA PRISUSTVUJETE ?!
ZATO što će predavači koji rade na praćenju i primjeni normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, konkretno predstavnici Ureda za reviziju ukazati na dosad uočene zloupotrebe Zakona kao i kršenje normi uz isticanje i navođenje jasnih primjera iz revizije;
ZATO što će predavači koji rade na praćenju i primjeni normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, konkretno predstavnici Ureda za reviziju, dati stavove i preporuke za buduće postupke javnih nabavki u cilju izbjegavanja kršenja normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i podzakonskih provedbenih propisa;
ZATO što ćete od ključnih osoba i referentnih predavača dobiti jasne primjere kako da ne radite i ne kršite norme Zakona i podzakonskih akata, ta da u svom radu u toku 2016. godine i dalje, izbjegnete greške, identificirate i spriječite potencijalne zloupotrebe unutar i van ugovornog organa.
ZATO što će predavači kao lica iz prakse, istaknuti ključne novosti novog Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i podzakonskih provedbenih propisa. Poseban akcenat će biti na postupcima male vrijednosti, direktni sporazum, konkurentski zahtjev za dostavu ponuda kao i otvoreni postupak;
KOTIZACIJA: Po učesniku 195,00 KM, za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta kotizacija iznosi 175,00 KM po učesniku. U cijenu kotizacije je uključen porez. Kotizacija uključuje (Radni materijal, modele akata i internih procedura x2, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak, certifikat o uspješno odslušanom seminaru. Svim učesnicima seminara u elektronskoj formi će biti dostavljene interne procedure javnih nabavki u ugovornom organu u dva modela 1. Interne procedure za složene/velike ugovorne organe i 2. Interne procedure za jednostavne/male ugovorne organe.
Cijeneći veliki interes za seminarom, broj učesnika se morao ograničiti. S tim u vezi ispred jednog pravnog subjekta moguće je prijaviti maksimalno četiri učesnika. Program seminara i obrazac za on line prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba. Za više informacija pozovite info. telefon 033/472-317, 061/849-330. ili upitima na E-mail: info@apke.ba
NARUDŽBENICA: POZIV JAVNE NABAVKE 13.10.