• jun
    21

    Time: 12:00

    Location: Sarajevo hotel GRAND

    Kao što smo prethodno najavili na našem savjetovanju održanom u Sarajevu na veoma značajnu i obivnu problematiku oko praktične primjene Zakona o upravnom postupku Bosne i Hercegovine (Službeni glasnik BIH” br. 29/2002, 12/2004, 88/2007, 93/2009, 41/2013) i Zakona o upravnom postupku Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, br. 02/98 i 48/99), a koji predhode inspekcijskim postupcima, ovim putem Agencija za pravni kosalting i edukaciju Sarajevo, Vas poziva na dvodnevno savjetovanje po navednim temama uz obrađivanje i ostalih aktuelnih propisa koji su u uskoj vezi sa gore navedenim.

    Cilj savjetovanja je da se učesnicima pojasni način otklanjanja grešaka nastalih u upravnim (PRVOSTEPENIM I DRUGOSTEPENIM POSTUPCIMA) organa uprave BiH, F BiH, KANTONA, OPĆINA, JAVNIH USTANOVA I JAVNIH PREDUZEĆA, uz davanje jasnih uputa prvenstveno voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka kao i neposrednim rukovodiocima uprave i privrede da svoje postupanje, rokove, utvrđivanje činjenica i tome sl., usklade sa odredbama ovih zakona.

    Na traženje i upite velikog broja institucija oko primjene  zakonskih propisa o inspekcijama u BiH organizovali smo i savjetovanje sa proširenim temama, posebno u segmentu inspekcijskog nadzora (VRSTE INSPEKCIJSKOG POSTUPKA: UPRAVNI NADZOR, NADZOR NAD JAVNIM USTANOVAMA, OPĆI INSPEKCIJSKI NADZOR U POSTUPANJU: KOMUNALNIH, TRŽIŠNIH, GRAĐEVINSKIH, SANITARNIH, SAOBRAĆAJNIH, INSPEKTORA RADA I DRUGIH)  te pravnog okvira za obavljanje inspekcijskog nadzora.

    Akcenat savjetovanja će biti na procesnom postupanju sa primjerima iz prakse uz primjenu drugih materijalnih propisa koji su međusobno komplementarni i time usko povezani sa inspekcijama i temama koje ćemo obrađivati i to nakon obrade teme zakona o upravnim postupcima kao postupaka koji je u uskoj vezi sa inspekcijskim postupanjem.

     

    SAVJETOVANJE JE NAMIJENJENO:

    Prvenstveno: Voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka, inspektorima kao i neposrednim rukovodiocima naprijed navedenih i ostalim državnim službenicima organa uprave Bosne i Hercegovine svih nivoa, članovima uprava društava i ustanova, zaposlenicima u pravnim odjelima, odjelima općih i kadrovskih poslova, odjelima za upravljanje ljudskim resursima/HR Menadžerima i svima onim koje interesuje navedena tematika. 

    PREDAVAČI: 

    • dr Zenaid Đelmo-(Zakon o upravnom postupku po kojem postupaju organi uprave Bosne i Hercegovine svih nivoa, inspekcijski postupci sa primjerima iz prakse SUDSKE I UPRAVNE);
    • Emir Mehmedovićglavni upravni inspektor u Ministarstvu pravde BIH Zakon o upravnom postupku po kojem postupaju organi uprave Bosne i Hercegovine);
    • Hajrudin Alibašić-Kantonalni upravni inspektor –  (inspekcijski postupci sa primjerima iz prakse SUDSKE I UPRAVNE);
    • iur. Edvin Šarić dipl. pravnik– (voditelj najsloženijh drugostepenih postupaka po prvostepenim inspekcijskim postupcima sa primjerima iz prakse SUDSKE I UPRAVNE);

     

    TEME SAVJETOVANJA (I DANA) početak u 12:00:

     

    • Osnovna načela ZUP-a, (PRIMJERI KRŠENJA, POSTUPAK ISPRAVLJANJA GREŠAKA PO ZUP-u);
    • Samostalnost u rješavanju i odgovornosti osoba ovlaštenih za vođenje postupka i za rješavanje kada je NARUŠENA samostalnost u rješavanju;
    • Odnos općeg i posebnog upravnog postupka
    • Upravni akt i upravna stvar, odluka o rješavanju upravne stvari;
    • Pravo žalbe;
    • Konačnost i pravosnažnost rješenja;
    • Nadležnost, sukob nadležnosti;
    • Stranka i njezino zastupanje, komuniciranje organa i stranaka, dostavljanje pismena;
    • Rokovi (računanje, vrste, zakonski i službeni rokovi);
    • Povrat u prijašnje stanje;
    • PRVOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
    • Dokazivanje, predmet dokazivanja, teret dokazivanja (isprave, uvjerenja, svjedoci, izjava stranke, vještaci, tumači, uviđaj, osiguranje dokaza);
    • Pravni lijekovi (redovni pravni lijekovi, vanredni pravni lijekovi, obnova postupka);
    • DRUGOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
    • Posebni slučajevi poništavanja, ukidanja i mijenjanja rješenja;
    • Izvršenje rješenja i zaključaka;
    • Godišnji izvještaj o rješavanju upravnih stvari u upravnom postupku – značaj i potreba;
    • Nadzor nad provođenjem zakona, Kaznene odredbe;
    • Primjeri rješenja u upravnom postupku (djelomično, dopunsko i privremeno rješenje, rješenje o odbijanju žalbe na prvostepeno rješenje, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i meritorno rješavanje upravne stvari, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i vraćanje predmeta na ponovni postupak, rješenje o izmjeni prvostepenog rješenja po žalbi, rješenje o poništavanju konačnog rješenja po pravu nadzora, rješenje o ukidanju konačnog rješenja po pravu nadzora, rješenje o izvanrednom ukidanju rješenja, rješenje o odbijanju prijedloga za obnovu postupka, rješenje o poništavanju (ukidanju) konačnog rješenja u obnovi postupka, rješenje o poništavanju;
    • Zaključak u upravnom postupku;
    • Upotreba FAKSIMILA na službenim aktima i ispravama (kada se može koristiti, odgovornost za upotrebu i čuvanje, rizici, prestanak prava);
    • REKONSTRUKCIJA SPISA (OŠTEĆENIH ILI IZGUBLJENIH SPISA ILI AKATA) u skladu sa odredbama ZUP-a;
    • Uloga i značaj SLUŽBENE ZABILJEŠKE (kada i gdje se sastavlja da ima pravnu snagu);
    • Pitanja i odgovori.

    TEME SAVJETOVANJA (II DANA) početak u 9:30:

     

    -I- NADLEŽNOST INSPEKCIJA, OVLAŠTENJA INSPEKTORA, SUBJEKT NADZORA:

    • Nadležnost inspekcije;
    • Prava i obaveze inspektora;
    • Prava i obaveze subjekta nadzora;

     -II- -INSPEKCIJSKI NADZOR:

    • Upravni nadzor;
    • Nadzor nad javnim ustanovama;
    • Opći inspekcijski nadzor u postupanju: (KOMUNALNIH, TRŽIŠNIH, GRAĐEVINSKIH, SANITARNIH, SAOBRAĆAJNIH, INSPEKTORA RADA I DRUGIH);

     

    -III- KAZNE I UPRAVNE MJERE:

    • Nalaganje upravnih mjera;
    • Upravna mjera privremene zabrane rada subjektu nadzora u cijelosti ili djelomično;
    • Usmeno nalaganje upravne mjere;
    • Upravna mjera oduzimanja, uništavanja i stavljanja robe ili predmeta prekršaja van prometa;
    • Upravna mjera privremenog oduzimanja, stavljanja pod nadzor, prodaje i uništenja predmeta prekršaja;
    • PRAKŠAJNI NALOZI ( PRAVNI OSNOV);

     

    -IV- UPRAVNI SPOR:

    • Pokretanje upravnog spora;
    • Tok upravnog spora;
    • BITNO uloga i značaj prvostepenog i drugostepenog organa u postupku pred sudom;
    • Dokazi i dokazivanje;
    • Rokovi;
    • Povrat u prijašnje stanje;
    • Odgode i odlaganja;
    • Pitanja i odgovori;

     

    POČETAK SAVJETOVANJA: PRVI DAN U 12:00h DO 18:00h,  DRUGI DAN POČETAK U 9:30h DO 15:00h

     

    KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om:

     

    245,00 KM po jednom učesniku;

    220,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

    200,00 KM po osobi za predplatnike na časopis “BH PROJEKTI I PROPISI”

     

    Kotizacija uključuje:

    (Radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, večera prvog dana i zajednički ručak drugog dana, besplatni parking uz stalan nadzor, certifikat o učešću na savjetovanju, poklon iznenađenje).

    Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) elektronski modeli svih akata neophodnih za upravne postupke kao i modeli određenih internih procedura/pravilnika.

    Napomena:

    Pozivamo vas na rezervaciju što prije slanjem prijavnog obrasca, uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba, Broj učesnika je ograničen.

     Za učesnike savjetovanja koji dolaze van Sarajeva obezbijeđen je EXTRA popust za smještaj po cijenama već od 55,00 KM po osobi/noći i uključuju PDV i boravišne takse. Prijavu i rezervaciju izvršiti na recepciji Hotel „GRAND“ Sarajevo tel. 033/563-444 ili na E-mail:booking@hotelgrand.com sa pozivom na popust dogovoren od strane Agencije APKE Sarajevo sa upravom hotela. Troškove smještaja snose učesnici savjetovanja.

     

    Program savjetovanja i obrazac za onlineprijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na E-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

     

     

     

    PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

     

     

    • Naziv pravnog lica:_________________________________________________
    • Adresa pravnog lica:________________________________________________
    • Broj faxa:_________________________________________________________
    • JIB pravnog lica:___________________________________________________
    • Prijavljujemo IME I PREZIME

     

    1._______________________________________           4.______________________________

    2._______________________________________           5.______________________________

    3._______________________________________           6.______________________________

     

     

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba.

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

     

     

    PLAN I PROGRAM

     

    Svrha obuke :  

    Po pozivu i temama

    Učesnici: Voditelji prvostepenih i drugostepenih postupaka, inspektori, državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave svih nivoa vlasti kao i lica koja rade na navednim poslovima u pravnim licima
    Organizator: Agencija za pravni konsalting i edukaciju  Sarajevo
    Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije
    Mjesto održavanja: Hotel GRAND SARAJEVO
    Datum održavanja: 21 i 22 JUNI  2018. godine

     

     

    DNEVNI RED OBUKE

     

    DNEVNI RED I DANA početak 12:00 h

     

    VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI:
    11:00 -12:00 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA;
    12:00- 13:30 PRVI BLOK NASTAVE:

    –          Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja

    –          Tema po pozivu interni trener Agencije

     

    13:30-14:00 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE
    14:00-16:00 DRUGI BLOK NASTAVE:

    –          Tema po pozivu eksterni trener Agencije

     

    16:00-16:30 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE
    16:30-18:00

     

    TREĆI BLOK NASTAVE:

    –          Tema po pozivu eksterni trener Agencije

    –          Bitnosti

    18:00-18:10 ZAKLJUČCI PRVOG DANA I PLAN ZA DRUGI DAN

    SVEČANA VEČER UZ DRUŽENJE I ZABAVU

     

     

    DNEVNI RED OBUKE  DRUGOG DANA početak 9:30 h

     

     

     

     

    VRIJEME:

    GLAVNI SADRŽAJI:

     

    9:00 -9:30 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA;
    9:30- 11:00 PRVI BLOK NASTAVE:

    –          Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja

    –          Tema po pozivu interni trener Agencije

     

    11:00-11:15 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE
    11:15-12:45 DRUGI BLOK NASTAVE:

    –          Tema po pozivu eksterni trener Agencije

     

    12:45-13:45 PAUZA – RUČAK
    13:45-15:00

     

    TREĆI BLOK NASTAVE:

    –          Tema po pozivu eksterni trener Agencije

    –          Bitnosti

    15:00-16:00 ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA, PAUZA UZ KAFU

        

    ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA

     

     

    1. ______________________________________________________

     

    1. ______________________________________________________

     

    1. ______________________________________________________