-
apr05
Na osnovu interesovanja velikog broja institucija u BiH, javnih preduzeća i javnih ustanova kao i brojnih pitanja oko primjene zakonskih propisa o inspekcijama u BIH posebno u segmentu inspekcijskog nadzora, te pravnog okvira za obavljanje inspekcijskog nadzora uz primjenu drugih materijalnih propisa koji su međusobno komplementarne i time tijesno povezane, s tim u vezi organizovali smo ovo savjetovanje.
Poseban akcenat ovog savjetovanja bit će na praktičnim problemima u primjeni različitih propisa o inspekcijskom nadzoru od strane UIO, poreske inspekcije kao i federalne i kantonalnih inspekcija, stoga Agencija za pravni kosalting i edukaciju Sarajevo, Vas poziva na savjetovanje po navednim temama uz obrađivanje i ostalih atuelnih propisa.
CILJNA SKUPINA:
Savjetovanje je namijenjeno: Inspektorima, rukovodiocima i rukovodećim državnim službenicima, državnim službenicima organa uprave Bosne i Hercegovine svih nivoa, voditeljima drugostepenih postupaka a koji su u uskoj vezi sa inspekcijskim postupanjem i nazoru, kao i svima onim koje interesuje navedena tematika.
Cilj savjetovanja je da se učesnicima pojasne specifičnosti inspekcijskog nadzora, te pravni okviri drugih propisa koji se primjenjuju u postupku obavljanja inspekcijskog nadzora uz akcenat da se, kroz praktične primjere predstavnika nadležnih inspekcija i resornih ministarstava, pruže odgovori kako postupiti u konkretnim situacijama i izbjeći nepotrebne i dugotrajne sudske sporove.
Također će se od predstavnika nadležnih organa dati uputa i način otklanjanja nastajanja grešaka u gore navedenim postupcima uz davanje jasnih uputa učesnicima savjetovanja da svoje postupanje, rokove, utvrđivanje činjenica i tome sl., usklade sa odredbama važećih zakona.
PREDAVAČI:
Mr.sci. Šerif Isović, v.d. direktor Poreske uprava Federacije BIH;
Anis Ajdinović, v.d. direktor Federalne uprave za inspecijske poslove;
Emir Mehmedović, glavni upravni inspektor u Ministarstvu pravde BIH;
Željko Škarica, glavni upravni inspektor u Ministarstvu pravde Federacije BIH;
TEME SAVJETOVANJA:
-I- NADLEŽNOST INSPEKCIJA, OVLAŠTENJA INSPEKTORA, SUBJEKT NADZORA:
- Nadležnost inspekcije;
- Prava i obaveze inspektora;
- Prava i obaveze subjekta nadzora;
-II- -INSPEKCIJSKI NADZOR:
- Tok inspekcijskog nadzora;
- Zapisnik o izvršenom inspekcijskom nadzoru;
- Dostava pismena u inspekcijskom nadzoru(OČITOVANJE SUBJEKTA NADZORA);
- Pravni lijekovi protiv rješenja i zaključaka inspektora;
- Poništavanje i ukidanje rješenja;
- Upravni spor;
- Izvršenje upravnih mjera;
- Izvršnost rješenja;
-III- KAZNE I UPRAVNE MJERE;
- Nalaganje upravnih mjera;
- Upravna mjera privremene zabrane rada subjektu nadzora u cijelosti ili djelomično;
- Usmeno nalaganje upravne mjere;
- Upravna mjera oduzimanja, uništavanja i stavljanja robe ili predmeta prekršaja van prometa;
- Upravna mjera privremenog oduzimanja, stavljanja pod nadzor, prodaje i uništenja predmeta prekršaja
- PRAKŠAJNI NALOZI ( PRAVNI OSNOV)
-IV- ODNOS ZAKONA O INSPEKCIJAMA SA DRUGIM PROPISIMA:
- Zakon o upravnom postupku,
- Materijalni propisi;
-V- AKTUELNOSTI:
- Šta nam donose novi propisi i uticaj istih na inspekcijsko postupanje;
-VI- STUDIJA SLUČAJEVA:
- Analiza primjera sa sudskom praksom;
POČETAK SAVJETOVANJA: PRVI DAN U 12:00 h DRUGI DAN POČETAK U 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om.
245,00 KM po jednom učesniku;
220,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
200,00 KM po osobi za predplatnike na časopis “BH PROJEKTI I PROPISI”
Kotizacija uključuje:
(Radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak drugog dana, besplatni parking uz stalan nadzor, certifikat o učešću na savjetovanju).
Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) elektronski modeli svih akata neophodnih za postupke sa savjetovanja kao i primjeri sudskih presuda.
Napomena:
Pozivamo vas na rezervaciju što prije slanjem prijavnog obrasca, uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba, Broj učesnika je ograničen.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na E-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
- Naziv pravnog lica:_________________________________________________
- Adresa pravnog lica:________________________________________________
- Broj faxa:_________________________________________________________
- JIB pravnog lica:___________________________________________________
- Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________ 4.______________________________
2._______________________________________ 5.______________________________
3._______________________________________ 6.______________________________
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________2018 godine Pečat i potpis odgovornog lica
PLAN I PROGRAM
Svrha obuke : Po pozivu i temama
Učesnici: Inspektori, državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave svih nivoa vlasti kao i lica koja rade na navednim poslovima u pravnim licima Organizator: Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije Mjesto održavanja: Hotel „EUROPE“ Sarajevo, Vladislava Skarića 5
Datum održavanja: 5 i 6. APRIL 2018. godine DNEVNI RED OBUKE
DNEVNI RED I DANA početak 12:00 h
VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI: 11:00 -12:00 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA; 12:00- 13:30 PRVI BLOK NASTAVE: – Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja
– Tema po pozivu interni trener Agencije
13:30-14:00 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 14:00-16:00 DRUGI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
16:00-16:30 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 16:30-18:00 TREĆI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
– Bitnosti
18:00-18:10 ZAKLJUČCI PRVOG DANA I PLAN ZA DRUGI DAN SVEČANA VEČER UZ DRUŽENJE I ZABAVU
DNEVNI RED OBUKE DRUGOG DANA početak 9:30 h
VRIJEME:
GLAVNI SADRŽAJI: 9:00 -9:30 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA; 9:30- 11:00 PRVI BLOK NASTAVE: – Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja
– Tema po pozivu interni trener Agencije
11:00-11:15 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 11:15-12:45 DRUGI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
12:45-13:45 PAUZA – RUČAK 13:45-15:00 TREĆI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
– Bitnosti
15:00-16:00 ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA, PAUZA UZ KAFU ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA
- ______________________________________________________
- ______________________________________________________
- ______________________________________________________