• apr
    05

    Time: 12:00

    Location: Sarajevo, Hotel EUROPE

    Na osnovu interesovanja velikog broja institucija u BiH, javnih preduzeća i javnih ustanova kao i brojnih pitanja oko primjene  zakonskih propisa o inspekcijama u BIH posebno u segmentu inspekcijskog nadzora, te pravnog okvira za obavljanje inspekcijskog nadzora uz primjenu drugih materijalnih propisa koji su međusobno komplementarne i time tijesno povezane, s tim u vezi organizovali smo ovo savjetovanje.

    Poseban akcenat ovog savjetovanja bit će na praktičnim problemima u primjeni različitih propisa o inspekcijskom nadzoru od strane UIO, poreske inspekcije kao i federalne i kantonalnih inspekcija, stoga Agencija za pravni kosalting i edukaciju Sarajevo, Vas poziva na savjetovanje po navednim temama uz obrađivanje i ostalih atuelnih propisa.

     

    CILJNA SKUPINA:

    Savjetovanje je namijenjeno: Inspektorima, rukovodiocima i rukovodećim državnim službenicima, državnim službenicima organa uprave Bosne i Hercegovine svih nivoa, voditeljima drugostepenih postupaka a koji su u uskoj vezi sa inspekcijskim postupanjem i nazoru, kao i svima onim koje interesuje navedena tematika. 

     

    Cilj savjetovanja je da se učesnicima pojasne specifičnosti inspekcijskog nadzora, te pravni okviri drugih propisa koji se primjenjuju u postupku obavljanja inspekcijskog nadzora uz akcenat da se, kroz praktične primjere predstavnika nadležnih inspekcija i resornih ministarstava, pruže odgovori kako postupiti u konkretnim situacijama i izbjeći nepotrebne i dugotrajne sudske sporove. 

    Također će se od predstavnika nadležnih organa dati uputa i način otklanjanja nastajanja grešaka u gore navedenim postupcima uz davanje jasnih uputa učesnicima savjetovanja da svoje postupanje, rokove, utvrđivanje činjenica i tome sl., usklade sa odredbama važećih zakona.

     

    PREDAVAČI:  

     

    Mr.sci. Šerif Isović, v.d. direktor Poreske uprava Federacije BIH;

    Anis Ajdinović, v.d. direktor  Federalne uprave za inspecijske poslove;

    Emir Mehmedović, glavni upravni inspektor u Ministarstvu pravde BIH;

    Željko Škarica, glavni upravni inspektor u Ministarstvu pravde Federacije BIH;

     

    TEME SAVJETOVANJA:

    -I- NADLEŽNOST INSPEKCIJA, OVLAŠTENJA INSPEKTORA, SUBJEKT NADZORA:

    • Nadležnost inspekcije;
    • Prava i obaveze inspektora;
    • Prava i obaveze subjekta nadzora;

     

    -II- -INSPEKCIJSKI NADZOR:

    • Tok inspekcijskog nadzora;
    • Zapisnik o izvršenom inspekcijskom nadzoru;
    • Dostava pismena u inspekcijskom nadzoru(OČITOVANJE SUBJEKTA NADZORA);
    • Pravni lijekovi protiv rješenja i zaključaka inspektora;
    • Poništavanje i ukidanje rješenja;
    • Upravni spor;
    • Izvršenje upravnih mjera;
    • Izvršnost rješenja;

     

    -III- KAZNE I UPRAVNE MJERE;

    • Nalaganje upravnih mjera;
    • Upravna mjera privremene zabrane rada subjektu nadzora u cijelosti ili djelomično;
    • Usmeno nalaganje upravne mjere;
    • Upravna mjera oduzimanja, uništavanja i stavljanja robe ili predmeta prekršaja van prometa;

     

     

     

    • Upravna mjera privremenog oduzimanja, stavljanja pod nadzor, prodaje i uništenja predmeta prekršaja
    • PRAKŠAJNI NALOZI ( PRAVNI OSNOV)

     

    -IV- ODNOS ZAKONA O INSPEKCIJAMA SA DRUGIM PROPISIMA:

    • Zakon o upravnom postupku,
    • Materijalni propisi;

     

    -V- AKTUELNOSTI:

    • Šta nam donose novi propisi i uticaj istih na inspekcijsko postupanje;

    -VI- STUDIJA SLUČAJEVA:

    • Analiza primjera sa sudskom praksom;

     

    POČETAK SAVJETOVANJA: PRVI DAN U 12:00 h DRUGI DAN POČETAK U 9:30 h

     

    KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om.

     

    245,00 KM po jednom učesniku;

    220,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

    200,00 KM po osobi za predplatnike na časopis “BH PROJEKTI I PROPISI”

     

    Kotizacija uključuje: 

    (Radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak drugog dana, besplatni parking uz stalan nadzor, certifikat o učešću na savjetovanju). 

    Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) elektronski modeli svih akata neophodnih za postupke sa savjetovanja kao i primjeri sudskih presuda.

     

    Napomena:

    Pozivamo vas na rezervaciju što prije slanjem prijavnog obrasca, uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! 

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba, Broj učesnika je ograničen. 

     

    Program savjetovanja i obrazac za online prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na E-mail: info@apke.ba.  Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

     

     

    PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

     

    • Naziv pravnog lica:_________________________________________________
    • Adresa pravnog lica:________________________________________________
    • Broj faxa:_________________________________________________________
    • JIB pravnog lica:___________________________________________________
    • Prijavljujemo IME I PREZIME

     

    1._______________________________________ 4.______________________________

    2._______________________________________ 5.______________________________

    3._______________________________________ 6.______________________________

     

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba. 

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

     

     

     

     

    Dana___________2018 godine Pečat i potpis odgovornog lica

     

     

     

    PLAN I PROGRAM

     

    Svrha obuke :  

    Po pozivu i temama

    Učesnici: Inspektori, državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave svih nivoa vlasti kao i lica koja rade na navednim poslovima u pravnim licima
    Organizator: Agencija za pravni konsalting i edukaciju  Sarajevo
    Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije
    Mjesto održavanja:  

     Hotel „EUROPESarajevo, Vladislava Skarića 5

     

    Datum održavanja: 5 i 6. APRIL  2018. godine 

     

    DNEVNI RED OBUKE

     

    DNEVNI RED I DANA  početak 12:00 h

     

    VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI:
    11:00 -12:00 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA;
    12:00- 13:30 PRVI BLOK NASTAVE:

    – Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja  

    – Tema po pozivu interni trener Agencije

     

    13:30-14:00 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE
    14:00-16:00 DRUGI BLOK NASTAVE:

    – Tema po pozivu eksterni trener Agencije

     

    16:00-16:30 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE
    16:30-18:00

     

    TREĆI BLOK NASTAVE:

    – Tema po pozivu eksterni trener Agencije

    – Bitnosti

    18:00-18:10 ZAKLJUČCI PRVOG DANA I PLAN ZA DRUGI DAN 

    SVEČANA VEČER UZ DRUŽENJE I ZABAVU

     

     

     

    DNEVNI RED OBUKE  DRUGOG DANA početak 9:30 h

     

     

     

    VRIJEME:

    GLAVNI SADRŽAJI:

     

    9:00 -9:30 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA;
    9:30- 11:00 PRVI BLOK NASTAVE:

    – Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja  

    – Tema po pozivu interni trener Agencije

     

    11:00-11:15 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE
    11:15-12:45 DRUGI BLOK NASTAVE:

    – Tema po pozivu eksterni trener Agencije

     

    12:45-13:45 PAUZA – RUČAK
    13:45-15:00

     

    TREĆI BLOK NASTAVE:

    – Tema po pozivu eksterni trener Agencije

    – Bitnosti

    15:00-16:00 ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA, PAUZA UZ KAFU

     

     

     

     

    ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA

     

     

    1. ______________________________________________________

     

    1. ______________________________________________________

     

    1. ______________________________________________________