-
jun28
Zbog ograničenog broja polaznika obuke zasnovanog na članu 5. stavu 5. pravilnika o obuci službenika za javne nabavke („Službeni glasnik BiH“, br. 08/18, u daljem tekstu: Pravilnik), te u skladu sa velikim interesom i zahtjevima rukovodioca i predstavnika ugovornih organa Bosne i Hercegovine i ponuđača, Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo (u daljem tekstu: Agencija) je organizovala I ciklus predobuke službenika za javne nabavke i članove komisije.
Cilj predobuke je sticanje znanja, vještina i sposobnosti službenika za javne nabavke u postupcima javnih nabavki, u cilju efikasnog, ekonomičnog i transparentnog trošenja javnih sredstava u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH”, broj 39/14).
Temeljem naprijed navedenog pozvali smo vrlo iskusne predvače na veliko dvodnevno stručno savjetovanje iz oblasti javnih nabavki uz akcenat na primjere iz prakse.
PREDAVAČI:
- Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik-Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, interni i eksterni konsultant Agencije i institucija BiH;
- Branka Mujezinović-Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH uposlenik JP Ceste Federacije BiH;
- Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat-Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH specijaliziran za javne nabavke;
- Jasmin Pilica-zamjenik glavnog revizora u Uredu za reviziju institucija BiH;
- Almin Vehabović dipl.ing.inf.teh-ekspert za elektronske javne nabavke, AJN BIH;
TEME I DANA: MODUL 1-2
MODLU-1 PREDAVAČ: Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik;
- Planiranje nabavki,
- Istraživanje tržišta,
- Interne procedure u ugovornom organu,
- Svrsishodnost javne nabavke, sa obrazloženjem,
- Načela javnih nabavki,
- Definicija pojmova javnih nabavki,
- Obaveza primjene Zakona o javnim nabavkama,
- Izuzeća od primjena Zakona o javnim nabavkama,
- Povjerljivost,
- Vrijednosni razredi i procijenjena vrijednost javne nabavke,
- Uslovi za početak postupaka javne nabavke (plan nabavki, odluka o pokretanju postupka javne nabavke),
- Uslovi za primjenu postupaka javnih nabavki,
MODUL-2 PREDAVAČ: Branka Mujezinović, dipl. ecc;
- Vrste postupaka javnih nabavki:
- a) Otvoreni postupak;
- b) Ograničeni postupak;
- c) Pregovarački postupak sa objavom obavještenja o nabavci;
- d) Pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci;
- e) Takmičarski dijalog;
- Okvirni sporazum;
- Konkurs za izradu idejnog rješenja;
- Vrste postupka za dodjelu ugovora male vrijednosti:
- Konkurentski zahtjev za dostavljanje ponuda;
- Direktni sporazum;
- Obavještenja u postupcima javnih nabavki;
- Rokovi u postupku javnih nabavki;
- Obaveze ugovornog organa po završetku postupka;
- Sektorski ugovorni organi;
TEME II DANA: MODUL 3-5
MODUL-3 PREDAVAČ:Sanel Nezirić dipl. pravnik;
- Kvalifikacija kandidata i ponuđača:
- a) Provjera kvalifikacija kandidata ili ponuđača;
- b) Lična sposobnost;
- c) Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti;
- d) Ekonomska i finansijska sposobnost;
- e) Tehnička i profesionalna sposobnost;
- f) Diskvalifikacija po osnovu sukoba interesa i korupcije;
- Tenderska dokumentacija:
- a) Neophodne informacije;
- b) Tehničke specifikacije;
- c) Specifičnosti u vezi predmeta nabavke;
- d) Preuzimanje tenderske dokumentacije;
- e) Pojašnjenje tenderske dokumentacije;
- Ponuda:
- a) Priprema i sadržaj ponude;
- b) Alternativna ponuda;
- c) Period važenja i garancije na ponudu;
- d) Grupa ponuđača/kandidata;
- Evaluacija ponude:
- a) Otvaranje ponuda;
- b) Kriterijumi za dodjelu ugovora i ocjena ponuda;
- c) Neprirodno niska ponuđena cijena;
- d) Preferencijalni tretman domaćeg;
- e) Razlozi za odbacivanje zahtjeva za učešće ili ponude;
- Ishod postupka javne nabavke:
- a) Prestanak postupka javne nabavke;
- b) Odluka o izboru i odluka o poništenju;
- c) Obavještavanje kandidata i ponuđača o rezultatima;
- d) Ugovori;
- e) Podugovaranje;
- Postupak pravne zaštite:
- a) Pravna zaštita pred ugovornim organom;
- b) Pravna zaštita pred Kancelarijom za razmatranje žalbi;
- c) Sudska zaštita;
MODUL-4- PREDAVAČ: Jasmin Pilica, zamjenik glavnog revizora u Uredu za reviziju institucija BiH;
- Institucije za praćenje primjene zakona:
- a) Agencija za javne nabavke;
- b) Ured za razmatranje žalbi;
- Praćenje postupaka javnih nabavki i realizacije ugovora;
- Prevencija korupcije i etika u oblasti javnih nabavki;
- Zabilješke za reviziju (internu i eksternu);
- Uočene nepravilnosti u postupcima javnih nabavki od strane Ureda za reviziju Institucija Bosne i Hercegovine i Federacije Bosne i Hercegovine (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2017. i predrevizije god., primjeri kršenja zakona, stavovi i preporuke ureda za buduće postupke javnih nabavki);
- Uticaj negativnog revizorskog izvještaja u dijelu javnih nabavki, i odgovrnosti rukovodioca/komisija (postupanje istražnih organa i tužilaštava po istim);
- Akcenat revizije u pustupku revidiranja predmeta iz javnih nabavki (najčešće greške ugovornih organa, praćenje realizacije ugovora);
MODUL -5 – PREDAVAČ: Almin Vehabović dipl.ing.inf.teh;
- Elektronske javne nabavke;
- Provođenje e-aukcije u sistemu javnih nabavki demonstracija:
- Zakazivanje i provođenje e-Aukcije;
- Kriterija “najniža cijena” i “ekonomski najpovoljnija ponuda kod e-Aukcije;
- Izmjena i otkazivanje e-Aukcije;
- E-Aukcije u postupku ako imamo više lotova;
- Kako se obavještavaju ponuđači o terminu e-Aukcije;
- Da li ugovrni organ može odustati od e-Aukcije,
- Zapisnici o e-Aukciji;
- Neprirodno niske cijene i e-Aukcija;
- Završetak e-Aukcije;
- E-Aukcija sa strane ponuđača;
- Kriterij za dodjelu ugovora-izbor i metodologija dodjele bodova po podkritrijima;
- Najčešće greške kod provođenja e-Aukcije;
- Vježbe sprovođenja postupaka javnih nabavki;
ZAŠTO JE BITNO DA PRISUSTVUJETE – DVODNEVNOM SAVJETOVANJU?!
ZATO što ćete na savjetovanju steći osnovna i ključna znanja, vještina i sposobnosti službenika za javne nabavke u postupcima javnih nabavki, neophodne prilikom provjere znanja od strane Agencije za javne nabavke;
ZATO što će predavači koji rade na praćenju i primjeni normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine konkretno predstavnici Ureda za reviziju također, ukazati na uočene nepravilnosti u 2017. i predrevizije u 2018. godini te dati stavove i preporuke za buduće postupke javnih nabavki u cilju izbjegavanja kršenja normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i podzakonskih provedbenih propisa;
ZATO što ćete od ključnih osoba i referentnih predavača dobiti jasne upute oko korištenja E-aukcije uz prezentaciju svih koraka odnosno pravila kojih se trebaju pridržavati ugovorni organi i ponuđači u načinu korištenja E-aukcije, zakazivanje, izmjena i otkazivanje E-aukcije, te da u svom radu u toku 2018. godine i dalje, identificirate i spriječite potencijalne greške;
ZATO što će predavači koji rade na praćenju i primjeni normi Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine izlagati svoje primjere dobre i loše iz prakse, situacije u kojima su se nalazili, rješenja itd.,
ZATO što će predavači kao lica iz prakse dati primjere postupaka javnih nabavki i rješenja URŽ, a koja su u sudskim postupcima presudama Suda BiH poništena uz jasno isticanje dobrih i loših primjera iz prakse uz davanje prijedloga.
VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva vaša pitanja i probleme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na info@apke.ba
POČETAK SAVJETOVANJA: 28.06.2017. godine, registracija od 11:00 do 12:00 početak u 12:00 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):
235,00 KM po jednom učesniku;
210,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
190,00 KM po osobi za predplatnike na časopis “BH PROJEKTI I PROPISI”
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
(Radni materijal, Welkom paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak drugog dana, obezbijeđen parking uz stalan nadzor, certifikat o učešću na savjetovanju).
SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:
Zadovoljstvo nam je da Vam predstavimo Priručnik za elektronsku aukciju autora Almina Vehabovića i Edvina Šarića koje pokriva sve što trebate znati o e-Aukciji.
U Priručniku su detaljno objašnjenje odredbe Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije, pojašnjenje sve nedoumice koje ugovorni organi imaju prilikom provođenja auckije a ponuđači prilikom učešća u aukciji, te ilustrovano prikazan način provođenja i učešća u aukciji na Portalu javnih nabavki.
Uz Priručnik radi lakše primjene izrađen je i CD sa audio-vizuelnim prikazom provođenja aukcije i to sa aspekta ugovornog organa i učestvovanja u aukciji sa strane ponuđača na Portalu javnih nabavki. Na CD-u može se pogledati na koji način ugovorni organ provodi aukciju u postupku javne nabavke te na koji način ponuđač učestvuje u aukciji.
Kroz tri primjera prikazano je na koji način se aukcija provodi u postupku nabavke u kojem je kriterij za dodjelu ugovora najniža cijena, zatim u postupku nabavke u kojem je kriterij za dodjelu ugovora ekonomski najpovoljnija ponuda, te u postupku nabavke koji je podijeljen na lotove. Za ponuđače je prikazan i način učešća u više aukcija u isto vrijeme.
Cijena ovog jedinstvenog seta (Priručnika za elektronsku aukciju sa CD-om) je 60,00 KM sa PDV-om.
POSEBNA PONUDA: Uz prijavu na seminar „I CIKLUS PREDOBUKE ZA STICANJE ZNANJA, VJEŠTINA I SPOSOBNOSTI SLUŽBENIKA ZA JAVNE NABAVKE I ČLANOVE KOMISIJE“ Priručnik za elektronsku aukciju sa CD-om može biti Vaše za samo 30,00 KM.
Za više informacija, posjetite: PRIRUČNIK
Za učesnike savjetovanja koji dolaze van Sarajeva obezbijeđen je EXTRA popust za smještaj po cijenama već od 55,00 KM po osobi/noći i uključuju PDV i boravišne takse. Prijavu i rezervaciju izvršiti na recepciji Hotel „GRAND“ Sarajevo tel. 033/563-444 ili na Email:booking@hotelgrand.com sa pozivom na popust dogovoren od strane Agencije APKE Sarajevo sa upravom hotela. Troškove smještaja snose učesnici savjetovanja.
Program savjetovanja i obrazac za „online“prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na E-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
- Naziv pravnog lica:_________________________________________________
- Adresa pravnog lica:________________________________________________
- Broj faxa:_________________________________________________________
- JIB pravnog lica:___________________________________________________
- Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________
2._______________________________________
3._______________________________________
4._______________________________________
NARUDŽBENICA
ZAPriručnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa CD-om
- Broj primjeraka koji želite naručiti: ________________(upišite broj)
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba
Dana___________2018. godine Pečat i potpis odgovornog lica