-
maj10
Na osnovu ukazane potrebe kao i izazova s kojima se suočavaju obrađivači nacrta propisa u Bosni i Hercegovini su jedinstveni, a posebno kada je u pitanju usklađivanje različitih propisa, usklađivanje nadležnosti različitih nivoa vlasti u BiH i priprema propisa koji su jasni i lako provodljivi.
Interesovanja velikog broja institucija u BiH, je nametnulo potrebu da se oraganizuje ovo savjetovanje a sve u cilju da se tehnički dobro uradi ne rješavaju temeljnih pitanja koja su bila cilj donošenja propisa a ne suprotno da takav propis ima manjkavu analiza politika, finansijske procjene, konzultacije, usklađivanje sa pravnom stečevinom Europske unije, itd.
Poseban akcenat ovog savjetovanja bit će na praktičnim problemima u donošenju kao i primjeni različitih propisa, stoga Agencija za pravni kosalting i edukaciju Sarajevo, Vas poziva na savjetovanje po navednim temama.
CILJNA SKUPINA:
Savjetovanje je namijenjeno: Svim rukovodećim državnim službenicima i državnim službenicima koji rada na navedenim poslovima i koji učestvuju u radnim tijelima u izradi zakona i podzakonskih akata Bosne i Hercegovine, uposlenicima resornih entiteskih i kantonalnih Ministarstva koji u skladu sa Ustavom entiteta Bosne i Hercegovine i kantona donose propise na tom nivou, kao i svima onim koje interesuje navedena tematika.
CILJ SAVJETOVANJA je da se učesnicima omogući sticanje znanja o formalnom i standardizovanom pisanju pravnih propisa/akata, sa jasno objašnjenim tačkama, detaljima i pojedinostima o kojima se mora voditi računa, kako bi određen pravni akt bio valjan. Također će se od predstavnika nadležnih organa dati uputa i način otklanjanja nastajanja grešaka u izradi propisa i akata u skladu sa odredbama važećih zakona BiH.
UVODNIČAR:
Mr.sci. Dzemali Ćibo, direktor Ureda za zakonadvstvo BiH;
PREDAVAČI:
Izmir Hadžiavdić, sekretar doma naroda Federacije BIH;
Enisa Pazelja, stručnjak za izradu pravnih propisa, i davanje mišljenja na prijedlog istih;
TEME SAVJETOVANJA:
I BLOK – METODOLOGIJA IZRADE PRAVNIH PROPISA;
1.Postupci za pripremu izrade propisa
1.1.Etape u postupku izrade, usvajanja i stupanja na snagu propisa,
1.2.Razlika između prednacrta, nacrta i prijedloga propisa,
1.3.Učešće zainteresovane javnosti u postupku pripreme propisa,
1.4.Donošenje zakona po skraćenoj proceduri,
1.5.Izmjene i dopune propisa,
1.6.Prečišćeni tekst,
1.7.Ispravka propisa,
1.8.Objavljivanje propisa.
II BLOK – UNIFICIRANA TEHNIKA IZRADE PROPISA;
1.Nomotehnička pravila za izradu zakona i drugih propisa
1.1.Sadržaj,odnosno struktura propisa (sadržaj uvodnog dijela propisa,sadržaj glavnog dijela propisa,sadržaj završnog dijela propisa, sadržaj aneksa propisa ),
1.2.Forma propisa ( unutrašnja struktura propisa, član i unutrašnja podjela ),
1.3.Stil propisa (terminologija, pozivanje,navođenje i kratice ,gramatika),
1.4.Forma obrazloženja (struktura i sadržaj obrazloženja).
III BLOK – USKLAĐIVANJE NACIONALNOG ZAKONODAVSTVA SA PRAVNOM TEČEVINOM EU;
1.Postupak usklađivanja propisa s propisima EU
1.1.Obaveze u postupku izrade propisa,
1.2.Dostavljanje instrumenata za usklađivanje,
1.3.Dopuna i otklanjanje nedostataka,
1.4.Provjera i potvrda usklađenosti,
1.5.Amandmani,
1.6.Prevođenje propisa, vođenje evidencija ,
1.7.Instrumenti za usklađivanje i njihovo popunjavanje ( Tabela usklađenosti i Izjava o usklađenosti ).
IV AKTUELNOSTI:
- Šta nam donose novi propisi i uticaj istih, studija slučajeva apelacije pred ustavnim sudom;
POČETAK SAVJETOVANJA: U 9:00 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om.
200,00 KM po jednom učesniku;
190,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
170,00 KM po osobi za predplatnike na časopis “BH PROJEKTI I PROPISI”
Kotizacija uključuje:
(Radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak dana, besplatni parking uz stalan nadzor, certifikat o učešću na savjetovanju).
Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) elektronski modeli svih akata neophodnih za postupke sa savjetovanja kao i primjeri sudskih presuda.
Napomena:
Pozivamo vas na rezervaciju što prije slanjem prijavnog obrasca, uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba, Broj učesnika je ograničen.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na E-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
- Naziv pravnog lica:_________________________________________________
- Adresa pravnog lica:________________________________________________
- Broj faxa:_________________________________________________________
- JIB pravnog lica:___________________________________________________
- Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________ 4.______________________________
2._______________________________________ 5.______________________________
3._______________________________________ 6.______________________________
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________2018 godine Pečat i potpis odgovornog lica
PLAN I PROGRAM
IZRADA ZAKONA I PODZAKONSKIH AKATA U BIH
10 MAJ 2018. godineHotel „GRAND“ SARAJEVO
Svrha obuke : IZRADA ZAKONA I PODZAKONSKIH AKATA U BIH
Učesnici: Rukovodeći i državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave svih nivoa vlasti kao i lica koja rade na navednim poslovima u interesornim radnim tijelima/komisijama. Organizator: APKE – Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije Mjesto održavanja: Hotel „GRAND“ SARAJEVO Datum održavanja: 10. MAJ 2018. godine SARAJEVO DNEVNI RED OBUKE
SARAJEVO početak 9:00 h
VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI: 8:30 -9:00 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA; 9:00- 10:30 PRVI BLOK NASTAVE: – Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja
– Tema po pozivu interni trener Agencije
10:30-10:45 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 10:45-12:00 DRUGI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
12:00-13:00 PAUZA – RUČAK 13:00-14:30 TREĆI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
– Bitnosti
14:30-15:00 PAUZA UZ KAFU 15:00-16:00 ČETVRTI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
– DISKUSIJA PITANJA I ODGOVORI
16:00 KRAJ ZAKLJUČCI