• maj
    10

    Time: Početak 9:00 h

    Location: Sarajevo hotel GRAND

    Na osnovu ukazane potrebe kao i izazova s kojima se suočavaju obrađivači nacrta propisa u Bosni i Hercegovini su jedinstveni, a posebno kada je u pitanju usklađivanje različitih propisa, usklađivanje nadležnosti različitih nivoa vlasti u BiH i priprema propisa koji su jasni i lako provodljivi.

    Interesovanja velikog broja institucija u BiH, je nametnulo potrebu da se oraganizuje ovo savjetovanje a sve u cilju da se tehnički dobro uradi ne rješavaju temeljnih pitanja koja su bila cilj donošenja propisa a ne suprotno da takav propis ima manjkavu analiza politika, finansijske procjene, konzultacije, usklađivanje sa pravnom stečevinom Europske unije, itd.  

     

    Poseban akcenat ovog savjetovanja bit će na praktičnim problemima u donošenju kao i primjeni različitih propisa,  stoga Agencija za pravni kosalting i edukaciju Sarajevo, Vas poziva na savjetovanje po navednim temama.

     

    CILJNA SKUPINA:

     

    Savjetovanje je namijenjeno: Svim rukovodećim državnim službenicima i državnim službenicima koji rada na navedenim poslovima i koji učestvuju u radnim tijelima u izradi zakona i podzakonskih akata Bosne i Hercegovine, uposlenicima resornih entiteskih i kantonalnih Ministarstva koji u skladu sa Ustavom entiteta Bosne i Hercegovine i kantona donose propise na tom nivou, kao i svima onim koje interesuje navedena tematika. 

     

    CILJ SAVJETOVANJA je da se učesnicima omogući sticanje znanja o formalnom i standardizovanom pisanju pravnih propisa/akata, sa jasno objašnjenim tačkama, detaljima i pojedinostima o kojima se mora voditi računa, kako bi određen pravni akt bio valjan. Također će se od predstavnika nadležnih organa dati uputa i način otklanjanja nastajanja grešaka u izradi propisa i akata u skladu sa odredbama važećih zakona BiH.

     

    UVODNIČAR:

    Mr.sci. Dzemali Ćibo, direktor Ureda za zakonadvstvo BiH;

     

    PREDAVAČI:  

    Izmir Hadžiavdić, sekretar doma naroda Federacije BIH;

    Enisa Pazelja, stručnjak za izradu pravnih propisa, i davanje mišljenja na prijedlog istih;

     

    TEME SAVJETOVANJA:

     

    I BLOK – METODOLOGIJA IZRADE PRAVNIH PROPISA;

    1.Postupci za pripremu izrade propisa

    1.1.Etape u postupku izrade, usvajanja i stupanja na snagu propisa,

    1.2.Razlika između prednacrta, nacrta i prijedloga propisa,

    1.3.Učešće zainteresovane javnosti u postupku pripreme propisa,

    1.4.Donošenje zakona po skraćenoj proceduri,

    1.5.Izmjene i dopune propisa,

    1.6.Prečišćeni tekst,

    1.7.Ispravka propisa,

    1.8.Objavljivanje propisa.

     

    II BLOK – UNIFICIRANA TEHNIKA IZRADE PROPISA;

    1.Nomotehnička pravila za izradu zakona i drugih propisa

    1.1.Sadržaj,odnosno struktura propisa (sadržaj uvodnog dijela propisa,sadržaj glavnog dijela propisa,sadržaj završnog dijela propisa, sadržaj aneksa propisa ),

    1.2.Forma propisa ( unutrašnja struktura propisa, član i unutrašnja podjela ),

    1.3.Stil propisa (terminologija, pozivanje,navođenje i kratice ,gramatika),

    1.4.Forma obrazloženja (struktura i sadržaj obrazloženja).

     

    III BLOK – USKLAĐIVANJE NACIONALNOG ZAKONODAVSTVA SA PRAVNOM TEČEVINOM  EU;

    1.Postupak usklađivanja propisa s propisima EU

    1.1.Obaveze u postupku izrade propisa,

    1.2.Dostavljanje instrumenata za usklađivanje,

    1.3.Dopuna i otklanjanje nedostataka,

    1.4.Provjera i potvrda usklađenosti,

    1.5.Amandmani,

    1.6.Prevođenje propisa, vođenje evidencija ,

    1.7.Instrumenti za usklađivanje i njihovo popunjavanje ( Tabela usklađenosti i Izjava o usklađenosti ).

    IV AKTUELNOSTI:

    1. Šta nam donose novi propisi i uticaj istih, studija slučajeva apelacije pred ustavnim sudom;

     

    POČETAK SAVJETOVANJA: U 9:00 h

     

    KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om.

     

    200,00 KM po jednom učesniku;

    190,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

    170,00 KM po osobi za predplatnike na časopis “BH PROJEKTI I PROPISI”

     

    Kotizacija uključuje: 

    (Radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak dana, besplatni parking uz stalan nadzor, certifikat o učešću na savjetovanju). 

    Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) elektronski modeli svih akata neophodnih za postupke sa savjetovanja kao i primjeri sudskih presuda.

     

    Napomena:

    Pozivamo vas na rezervaciju što prije slanjem prijavnog obrasca, uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! 

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba, Broj učesnika je ograničen. 

     

    Program savjetovanja i obrazac za online prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na E-mail: info@apke.ba.  Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

     

    PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

     

    • Naziv pravnog lica:_________________________________________________
    • Adresa pravnog lica:________________________________________________
    • Broj faxa:_________________________________________________________
    • JIB pravnog lica:___________________________________________________
    • Prijavljujemo IME I PREZIME

     

    1._______________________________________ 4.______________________________

    2._______________________________________ 5.______________________________

    3._______________________________________ 6.______________________________

     

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba. 

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

     

      

    Dana___________2018 godine Pečat i potpis odgovornog lica

     

     

     

    PLAN I PROGRAM

     

    IZRADA ZAKONA I PODZAKONSKIH AKATA U BIH

     10 MAJ 2018. godineHotel „GRANDSARAJEVO

     

     

     

    Svrha obuke :  

    IZRADA ZAKONA I PODZAKONSKIH AKATA U BIH

    Učesnici: Rukovodeći i državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave svih nivoa vlasti kao i lica koja rade na navednim poslovima u interesornim radnim tijelima/komisijama.
    Organizator: APKE – Agencija za pravni konsalting i edukaciju  Sarajevo
    Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije
    Mjesto održavanja:  Hotel „GRANDSARAJEVO

     

    Datum održavanja: 10. MAJ  2018. godine SARAJEVO 

     

    DNEVNI RED OBUKE

     

    SARAJEVO početak 9:00 h

    VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI:

     

    8:30 -9:00 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA;
    9:00- 10:30 PRVI BLOK NASTAVE:

    – Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja  

    – Tema po pozivu interni trener Agencije

     

    10:30-10:45 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE
    10:45-12:00 DRUGI BLOK NASTAVE:

    – Tema po pozivu eksterni trener Agencije

     

    12:00-13:00 PAUZA – RUČAK
    13:00-14:30

     

    TREĆI BLOK NASTAVE:

    – Tema po pozivu eksterni trener Agencije

    – Bitnosti

    14:30-15:00 PAUZA UZ KAFU
    15:00-16:00

     

    ČETVRTI BLOK NASTAVE:

    – Tema po pozivu eksterni trener Agencije

    – DISKUSIJA PITANJA I ODGOVORI 

    16:00 KRAJ ZAKLJUČCI